Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Tyveri, fyllekjøring, narkotika etc var tydeligvis en del av barndommen til mange her...tror dere det er de samme som ikke lar ungene spise uinnpakket godteri? 😂 Anonymous poster hash: d44bc...e60
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Ingen av delene var en del av min barndom. Ungen min får ikke uinpakket Anonymous poster hash: c3edc...cc0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Jeg er en av dem som svarte i den tråden. På grunn av min oppvekst "ble jeg som jeg ble", jeg har vokst opp under stor omsorgssvikt. Jeg kan fortelle mye, men det er uvesentlig her. Mitt barn skal ikke ha den samme oppveksten, jeg har mye mer å tilby enn mine foreldre. Det er fordi jeg selv har jobbet mot å bli "normal" og oppegående. Selvsagt er jeg opptatt av hva mitt barn får i seg! Når det er sagt så har ikke jeg sagt noe om uinnpakket snop. Jeg blir bare litt provosert av dette innlegget. Folk blir voksen, folk kan ha flere tanker i hodet samtidig. Anonymous poster hash: 6bc11...555
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Hvilket innlegg snakker man om? Og så er det jo visst litt vanskelig for noen å skjønne at det ikke er de samme som svarer på alle trådene? Anonymous poster hash: e293a...228
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Og hvorfor får ikke ungene uinnpakket? Skjønner jo egentlig hvorfor, men hvor mange hus går de til, da? Her går ungene til naboer som både vi og de kjenner, gjør meg ingenting om noen av dem har uinnpakket godteri! Anonymous poster hash: 72936...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå