Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Har ikke trent mer enn vanlig, men har lagt om kostholdet fullstendig. Er det grei nedgang, eller burde det vært mer? Hadde 17 kg for mye da jeg startet. Anonymous poster hash: 9d775...bea
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 er jo helt sykt bra. hva spiser du ? og ikke? Anonymous poster hash: 04e13...d4a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 del din viten kvinne!!jeg må vite hva du gjør... jeg står jo dønn stille unsett hva jeg gjør, og jeg hr 20kg for mye.. Anonymous poster hash: c1811...eb3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Hva er det for et spørsmål egentlig? 2,5 kilo i uka er jo selvfølgelig bra, men sier jo mye om kostholdet ditt i utgangspunktet... Anonymous poster hash: a4171...64e
C&M&H Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Bedre enn meg, jeg har tatt av 3 kilo på to uker. Fornøyd med det jeg! Bruker appen Lifesum pg spiser 1400 kalorier om dagen. Aldri aktivt slanket meg før, trodde det skulle bli verre,men det går jo som en lek! Ikke sulter jeg heller... Stå på!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Har bla a kuttet gluten og kornprodukter , alkohol, sukker, søtningsstoffer, melkeprodukter, alt av e-stoffer. Spiser masse grønnsaker og rent kjøtt/ fisk. Hi Anonymous poster hash: 9d775...bea
Hjertefru Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Skulle gått ned her også, syns nedgangen din var skikkelig imponerende 👍👍 Men datt av da du skrev at du hadde kutta gluten og kornprodukter. Hva spiser du da, fex til frokost? Blir du ikke sulten??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Skulle gått ned her også, syns nedgangen din var skikkelig imponerende Men datt av da du skrev at du hadde kutta gluten og kornprodukter. Hva spiser du da, fex til frokost? Blir du ikke sulten?? Det lurer jeg og på? Anonymous poster hash: 0d0e2...ba3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Da har du et nærmere lavkarbokosthold? 5 kg er veldig bra!! Fortsett slik, men om du skal ned mye hadde jeg spist litt mer kcal. Mye av det du har mistet er vann (karbohydrater binder vann) - så ikke mist motivasjonen om du ikke går ned like mye de neste ukene - husk at det du går ned fra nå er fett (bare du ikke spiser så lite at du mister muskler). Du som har fokus på tidligere kosthold og da ikke er imponert - hva er problemet ditt? En som endrer noe ved seg selv er vel i utgangspunktet ikke fornøyd med det man endrer, så det er vel en rimelig fjollete og unødvendig kommentar? Hold deg for god for slikt! HI- stå på!!! Anonymous poster hash: 3b81a...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå