Gå til innhold

Lange negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ekkelt enten det er menn eller kvinner som har det.

Anonymous poster hash: e974d...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg om det.

Anonymous poster hash: dd6f4...c79

Skrevet

Jeg synes lange velstelte negler er pent.

har kun lange negler på høyre, siden jeg spiller gitar. Om det er pent eller ikke bryr meg fint lite. Jeg klarer ikke å spille med plekter, må ha negler.

Skrevet

jeg er enig. forbinder lange negler med noe litt billig og harry eller skittent. 

Anonymous poster hash: e30ba...288
Skrevet

Enig! Plass til masse deilige bakterier under der

Anonymous poster hash: 6c0db...e7b

Skrevet

På menn er det dritekkelt og femi og turnoff. På kvinner er medium lange negler greit så lenge de er velstelte.

Anonymous poster hash: 9d427...1f6
Skrevet

Lange negler (spesielt akrylnegler med fransk manikyr eller negledesign) er vel etterhvert ganske harry. Medium lange, rene og velstelte er fint.

Men bare det er rent er alt lov:)

Anonymous poster hash: 1452e...af1

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Noen få millimeters lengde kan være fint, men sånne heksenegler (sorry) som er blitt mer og mer populært synes jeg faktisk er både ekkelt og stygt...men det er meg!

Skrevet

Jeg synes lange velstelte negler er pent.

har kun lange negler på høyre, siden jeg spiller gitar. Om det er pent eller ikke bryr meg fint lite. Jeg klarer ikke å spille med plekter, må ha negler.

Haha, hvis jeg hadde prøvd det samme hadde de flisa seg opp til skuldrene mine :D

Imponert.

Skrevet

Deg om det.

Anonymous poster hash: dd6f4...c79

God dag mann økseskaft.......

Anonymous poster hash: 3ba85...310

Skrevet

Jeg synes lange negler er like ekkelt på damer som på menn. Og det dummeste jeg ser er når folk har noen lange lange negler og noen korte. Som lange negler på ene hånden og korte på den andre, eller tre fingre med korte negler og to fingre med lange negler på den samme hånden

Anonymous poster hash: 3ba85...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...