Gå til innhold

hvilke pms symptomer har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: b1bd0...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppblåst i magen.

 

Anonymous poster hash: 8f64a...4e2

Skrevet

Oppblåst mage, murringer, hodepine, depresjon, blir veldig ustabil og irritabel:-(

En grusom person å være rundt 1,5 uker i mnd... Huff, noen som har råd?

 

Anonymous poster hash: da2b4...113

Skrevet

Får en veldig hissig kvise, vann i kroppen/oppblåst, stort søtsug og støv på hjernen😉

 

Anonymous poster hash: 7126d...c21

Skrevet

Oppblåst og sur..Veldig irriterende :P



Anonymous poster hash: 01af3...d88
Skrevet

Hissig og irritabel. Hodepine, oppblåst. Og 1 natt før mensen kommer, og første natt med mensen har jeg en uro i kroppen som gjør at jeg våkner opptil flere ganger om natta. Og sterke mens smerter 



Anonymous poster hash: cbfe4...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...