Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 ? Anonymous poster hash: b1bd0...cb1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Oppblåst i magen. Anonymous poster hash: 8f64a...4e2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Oppblåst mage, murringer, hodepine, depresjon, blir veldig ustabil og irritabel:-( En grusom person å være rundt 1,5 uker i mnd... Huff, noen som har råd? Anonymous poster hash: da2b4...113
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Får en veldig hissig kvise, vann i kroppen/oppblåst, stort søtsug og støv på hjernen😉 Anonymous poster hash: 7126d...c21
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Oppblåst og sur..Veldig irriterende Anonymous poster hash: 01af3...d88
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Hissig og irritabel. Hodepine, oppblåst. Og 1 natt før mensen kommer, og første natt med mensen har jeg en uro i kroppen som gjør at jeg våkner opptil flere ganger om natta. Og sterke mens smerter Anonymous poster hash: cbfe4...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå