Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hva jobber du med? Anonymous poster hash: 64a63...1af
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Ja. Jobber som kvalitetsinspektør i et datafirma. Anonymous poster hash: b82c8...28a
anonymsuperbruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Jobber ikke hjemmefra, men jobber masse hjemme. Er lærer. Sitter på jobben til 16-21:30 hver dag + tar ofte med meg ting hjem. Har noe ved siden av meg nå som jeg må se på til mandag... Lærere har jo så mye fri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå