Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette? Det er kommet inn en bekymringsmelding og bv har satt inn en tilsynsfører som skal observere en hel dag. Jeg er litt sjenert med nye folk og blir da fort nervøs. Er redd for at dette skal være negativt siden de forventer at det skal være 100 % normalt. Hvordan ville dere opplevd dette? Anonymous poster hash: 8cf7f...239
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Jeg hadde blitt veldig nervøs å hadde vært veldig sjenert. Hadde nok ikke klart å oppføre meg som normalt gitt.. Anonymous poster hash: 7d999...3b8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Dytt Anonymous poster hash: 8cf7f...239
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Jeg har ikke erfaring med dette, men jeg vil tro at det er veldig normalt å bli nervøs, og det tror jeg de som skal være på tilsyn er vant med Dersom di normalt blir veldig nervøs med nye mennesker tror jeg at jeg rett ogvderdom ville vært ærlig om det og sagt det. Anonymous poster hash: 2b867...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå