Gå til innhold

Hva er det med menn og smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min legger seg med en gang har har vondt jo! Ber han ta paracet men da tar han har 2 stk i løpet av dagen og legger seg heller ned. Jeg har da for pokker også vondt (har spinal stenose og bekkenproblemer) men barna og alt det andre må fortsatt noen ta. Arrrg- i dag er jeg lite tålmodig!

Anonymous poster hash: 81c1f...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem her. Jeg er gravid (snart fødsel) med kraftige hodesmerter i flere uker, ryggsmerter, bekken, lite søvn osv men ting må jo gjøres.

Mannen hadde "vondt" i hodet i 2 dager - oj oj oj så syk han var...

Anonymous poster hash: 4a56c...715

Skrevet

Er vel en grunn til at skaperen satte kvinner til å føde :P

Anonymous poster hash: c1851...328
Skrevet

Min legger seg ned når han kanskje blir syk.. Og han tar ikke paracet eller annen smertestillende uansett hvor vondt han har. Han "tror" ikke på medisiner.. Og vil heller kjefte og smelle og lide enn å gjøre noe med det.. Når jeg trekker meg unna (fordi han er så sint) mener han at jeg ikke bryr meg om han..

Skal ikke være lett..

Anonymous poster hash: 83f7e...b17

Skrevet

Jeg mistenker at min mann ikke tar smertestillende fordi han da har mer ondt og skal få "mer" sympati. Ha ha;) han har også dårlig tro på medisin ja. Han er døden nær ved forkjølelse og kaller det alltid influensa. Men det skal han ha- han presset seg på jobb 4 av 5 dager med bihulebtennelse! Da ble jeg imponert;)

Anonymous poster hash: 81c1f...7ff

Skrevet

Gubben har heldigvis bedret seg når det kommer til mannesyken. Jeg var sykere enn han her engang han hadde mannesyken, og legen som behandlet meg etter at mannen hadde slept meg inn på legevakta gav han streng beskjed om at jeg skulle ligge på sofaen og ikke gjøre noen ting. Mannesyken var igngen grunn til at han ikke fikk holde familien as igang, for jeg fikk ikke lov til å gjøre noe. Jeg husker ikke hvordan syk jeg var, men da var jeg helt på tur og hadde ikke lyttet til kroppen om å ta det ro hvertfall.

Så tror mannen da fikk en liten aha opplevelse, så når jeg sier jeg nå er dårlig så blir han plutselig frisk om han sier han er dårlig.

Vi hadde kikhoste her sammen også, da var det å ta annenhver gang når det var noe vi måtte gjøre.

Anonymous poster hash: 53728...376

Skrevet

Min mann blir ikke mannesyk. Han lever med store daglige smerter grunnet kronisk sykdom, og kunne vært uføretrygdet hvis han ville. Det vil han slett ikke, han er stolt, stå og ærgjerrig.

Anonymous poster hash: 1ba3a...03e

Skrevet

Haha kjenner til det der. Jeg har vært sykemeldt en stund og er ikke grenser for hvor mye syk/vondt han har hatt denne tiden. Utrolig provoserende.

Skrevet

Min mann blir ikke mannesyk. Han lever med store daglige smerter grunnet kronisk sykdom, og kunne vært uføretrygdet hvis han ville. Det vil han slett ikke, han er stolt, stå og ærgjerrig. Anonymous poster hash: 1ba3a...03e

greit nok at han har stoltheten i behold men til syvende og sist så er det ingen som kommer til å takke han for å holde på slik, den dagen han virkelig ligger strak!

Anonymous poster hash: 66eaa...9da

Skrevet

Min mann får vondt omtrent bare man ser på han. I begynnelsen klarte jeg le av det, men nå begynner det å bli slitsomt. Gud forby at han drar på trening for da kan han ikke røre på seg en uke etterpå, og han sparer ikke på lydeffektene heller. Han tar mer enn gjerne smertestillende, men han kan uansett ikke gjøre noe. Har han hodepine så er det unntakstilstand i heimen. Han hadde nok ønsket seg medlidenhet, men jeg har ikke mye å gi når det kommer til sånt altså. Jeg har overlevd så mye smerter (bilulykke og kreft) at jeg klarer ikke ligge å stryke han over håret hver gang han har hodepine eller vondt en plass. Skal sies at han er ekstremt lat da, så ikke rart han fort får vondt her og der når han rører seg  :fnise:  Men utenom dette så er han verdens beste, bare så det er sagt ;) 

Anonymous poster hash: 7156a...14f
Skrevet

Min mann blir ikke mannesyk. Han lever med store daglige smerter grunnet kronisk sykdom, og kunne vært uføretrygdet hvis han ville. Det vil han slett ikke, han er stolt, stå og ærgjerrig.

Desverre ingen som vil takke han for den innsatsen når kroppen sier stopp. Å være stolt og ærgjerrig er ikke lønnsomt i lengden.

Anonymous poster hash: d81db...247

Skrevet

Desverre ingen som vil takke han for den innsatsen når kroppen sier stopp. Å være stolt og ærgjerrig er ikke lønnsomt i lengden.

Anonymous poster hash: d81db...247

Han er snart 60 år, og har tenkt å trappe ned om en 3-4 år, og bruke mye mer tid på trening. Han liker å trene, så det blir kvalitetstid for ham. Han liker å jobbe også, men begynner å bli sliten. Nei, takk får han ikke, men trivsel kan ikke alltid måles verken i penger eller ros.

Skrevet

Mannen min er nesten omvendt han :o 
Så blir nesten redd de gangene han ligger rett ut, for da vet jeg det virkelig er noe galt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...