Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hvilken gode egenskaper har din kjæreste/mann/samboer? Hvilken mindre gode egenskaper har han? Hvordan takler du de dårlige sidene? Anonymous poster hash: bde31...8fb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg er den beste halvdelen Anonymous poster hash: ec4c3...2aa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Vi er ikke hverandres bedre halvdel. Dessverre. Anonymous poster hash: cbb27...6c1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Vi drar hverandre ned. Anonymous poster hash: 8f97c...fac
Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Vi er helt forskjellige hans styrker er mine svakheter og omvendt så vi er perfekt match 😊
Cat_Woman Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Han er snill og tålmodig, og veldig rolig når jeg er stresset. Han er en skikkelig perfeksjonist, mens jeg er mer effektiv. Han kan være litt negativ/pessimistisk, noe jeg veier opp for (tror jeg) med mitt positive vesen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Han er litt for pessimistisk til hverdagsting, som f.eks å gå søndagstur. Det går som regel over når vi bare kommer i gang, men han trives best innendørs, selv om han synes det er lurt at vi faktisk har avtale om tur hver helg. Jeg er mer sånn at jaja, ut med oss, blir moro det:) Han er veldig ryddig av seg, men han foretrekker skippertak mens jeg liker jevn rydding. Vi liker samme typer filmer og sånt, så vi trenger aldri diskutere hva vi skal se. Han er ikke superglad i familien min, men helt ærlig forstår jeg ham godt, de er ikke akkurat høflige av seg.. Jeg er også litt for rett frem og er ikke typen som smiler og ler i tide og utide, og det synes han er litt vanskelig til tider. Har en tørr form for humor han ikke alltid skjønner. På den andre siden synes han det er rasende festlig å fyre meg opp når jeg ikke er i humør til det. Vi er flinke til å prate med hverandre, så selv om det kan gå ei kule varmt innimellom har vi respekt for hverandre, og blir alltid enige til slutt. Anonymous poster hash: 86eaf...6d7
Elsker livet Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 (endret) Han setter meg og barna før seg selv og andre, det tror jeg er det aller beste med han. Han er arbeidssom, raus, morsom, nøysom og effektiv. Hans negative sider er at han er veldig glad i vinteraktiviteter, ski, fotturer o.l. Jeg liker absolutt ikke å gå på ski eller være aktiv i snøen, men akkurat det tas ikke særlig hensyn til. Hele familien må bruke altfor mange helger på å traske rundt på bakglatte ski. Da er jeg ofte litt sur, og jeg hosser meg opp over bagateller. Barna liker det og vi får være i aktivitet, ellers ingenting positivt å si om det. Han er dessuten like perfeksjonist som meg, men gjerne på litt andre ting enn meg, og det kan være irriterende. Så er han noe kontrollerende, men på en omsorgsfull måte. Men det er egentlig positivt fordi jeg er noe impulsiv og setter pris på det i det lange løp. Men der og da blir jeg irritert. En annen ting som kan være irriterende er når han er ovedrevent positiv til noe jeg er negativ til, og det tror han er et triks for å motivere meg. Endret 1. november 2014 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Trengte litt en sånn tråd i dag da jeg er litt sur på han;) han er som regel med impulsiv og tar avgjørelser fort mens jeg er motsatt. Han er derimot en pessimist mens jeg er en evig optimist og tenker alltid løsningsfokusert. Er ellers mange andre ulikheter og i dag ble de litt vel fremtredende og irriterende. Men stort sett har vi det jo veldig bra i lag:) vi har egentlig et bra team. Anonymous poster hash: 3c9d0...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå