Gå til innhold

Syns litt synd i meg selv nå..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her for noen dager siden at jeg skulle ha date hjemme hos meg selv, men nå kommer han ikke :( Jeg har vært singel i 3 år nå, vegret meg lenge for å treffe noen og når jeg først prøver, finner jeg ingen, bare en tulling. Jeg har nemlig kjent han en stund, og jeg vet at han er ustabil, men jeg hadde liksom trodd at han kom til å komme i dag..

Så nå sitter jeg her alene og lurer på om jeg skal gidde å lage den pizzaen allikevel. 

Anonymous poster hash: ca180...635
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag deg pizza, ta deg glass vin også:) like greit å ikke involvere seg mer med ham:)

Anonymous poster hash: 31bdd...586

Skrevet

Lag deg den pizzaen og så synes jeg du skal tenke "så utrolig bra at han viste meg hvordan han faktisk er allerede nå, da slipper jeg å bli mer involvert i en ustabil mann jeg ikke kan stole på!" - og så skal du tenke at du nettopp har fått muligheten til å finne en virkelig god og stabil mann! :)

Forstår skuffelsen din veldig godt, det er vondt å føle seg avvist på en slik måte. Men vet du hva, det er ikke deg det er noe galt med, du har ikke gjort noe galt. Han har tydeligvis ikke forstått hvor bra du er, og da fortjener han deg ikke i det hele tatt!

Jeg vet hvordan det er å være alene så lenge, og har også opplevd samme skuffelsen som du sitter med nå. Men du har ikke bruk for en mann som er så ustabil! Du skriver at du visste at han var ustabil - og nå har han bevist det for deg.

Du ønsker deg et trygt og godt og stabilt forhold med en mann du kan stole på. Han ønsker seg tydeligvis ikke det samme, eller er ikke i stand til det. DU kan aldri endre en mann til å bli stabil, det er det bare han selv som kan gjøre - og denne mannen har tydeligvis ikke noe lyst til det.

Opprett en profil på Sukker i kveld, kikk litt på single menn, vær kresen, ikke gå for noen som ikke har de riktige kvalitetene for deg. Selv om du oppretter en profil der så trenger du ikke gjøre noe mer enn å kikke i første omgang.

Tørk tårene og rist av deg skuffelsen, for han fortjener deg ikke. Og så takker du en eller annen som gjorde at du fikk se hvor ustabil denne mannen faktisk er før du ble mer involvert.

Klem

Anonymous poster hash: 42744...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...