Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Er gravid i uke 7+3. Går på lutinus og er skikkelig plaget med hard mage. Når jeg satt på do tidligere i dag så gjorde det ikke vondt. Men jeg får jo nesten ikke gått på do. Men det kom masse masse friskt blod. Ingen smerter i det hele tatt. Så er usikker på om det da kan være hemoroide? Ubehagelig for meg, men kan for mye pressing skade fosteret på noen måte? Kjøpt lactulose nå. Linfrø og svisker hjelper ikke lengere Helt sikker på at blødningen kom fra bak. Anonymous poster hash: e84ff...f5f
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Det er ikke uvanlig med hemoroider ved treg mage, og hvis du er helt sikker på at det kom derifra ville jeg tatt det med ro. Friskt blod er ikke farlig, som regel
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Jeg tørket foran først for å sjekke det. Så tok jeg en lutinus stikkpille etterpå. Ingen blod på den så da må det jo være bak. Har kjøpt lactulose nå. Men svisker og linfrø hjelper ikke lengre. . Men farlig for foster? Takk for svar! Anonymous poster hash: e84ff...f5f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Sett en klyx for å få ut det som ligger og stopper opp, deretter fortsetter du med movicol. Lykke til! Anonymous poster hash: 82540...477
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Får jo gått på do hver dag. Så helt forstoppet er jeg vel ikke. Trodde ikke gravide skulle bruke klyx? Har tatt duphalac i kveld da så får jeg se om det hjelper. Snart ferdig med lutinus, tror det er den store synderen her... Takk for svar! Anonymous poster hash: e84ff...f5f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Bare husk å drikke godt når du tar duphalac, 1/2 liter pr 10 ml Anonymous poster hash: 0f453...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå