Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Og hvor mye? Hvor ofte? Anonymous poster hash: 3ff8d...c87
gale damen Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Nei. Kanskje tre- fire ganger i året, og da er det fra et glass vin når vi er ute og spiser, og opp mot sikkert en flaske på fest.
Plutselig_gravid Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Drikker ofte, men lite. Type et glass rødvin når barna er i seng. Hverdager som helg, men ikke hver dag
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Er på fest 2-3 ganger i året, og da klarer jeg kanskje en 6-pakning med 0,33l cider før vi går på byen, og så blir det kanskje en halvliter cider der og.. Er ingen stordrikker mao:) Anonymous poster hash: 3e228...ca9
Mandala Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Jeg drikker ett-to glass med vin, fortrinnsvis rødvin, stadig vekk. Noen uker seks dager, andre uker ingen dager. Noen ganger blir det en øl eller Bulmers cider istedet for vin.
Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Kanskje 3-4 ganger i året,men jeg er kjempeflink til og planlegge at jeg trenger en fest men ikke så god på og gjennomføre 😊
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Alt fra ingenting i månedsvis til et par glass vin hver kveld. Uansett ikke noe jeg er avhengig av, men f.eks. i feriene blir det oftere litt vin enn ellers. Anonymous poster hash: 83118...5aa
valkyrien Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 2-3 flasker vin i året tenker jeg. Nærmer seg 10 år siden jeg var på fylla sist, og blir sjeldent merkbart beruset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå