Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Står dere på for dere, får ting gjort! Er med på dugnad, verv o.l? Eller er dere mer bedagelige? Altså er dere stå-på-mennesker? Anonymous poster hash: 83341...d8f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Vi er ikke med på dugnad etc. med mindre vi må, men jobber mye (overtid og oljeturnus uten friperiodene) Anonymous poster hash: c2b38...e72
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Begge to er stå-på mennesker som holder ut til vi stuper. Mange år siden vi sluttet å se tv. Vi er over gjennomsnittet aktive som familie og tar gjerne med et par av barnas venner i slengen. Anonymous poster hash: ac1b4...90f
I scream for icecream! Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Vi er aktive, men bedagelige. Kan man si det sånn? Vi tar gjerne en laaaang tur i skogen, svømmer og leker i timesvis på stranda om sommeren, spiller fotball hele familien og slike ting. Likevel er vi også glade i å ta det med ro, gjerne se en film og kose oss i sofakroken. Vi er rolige, hjemmekjære og kanskje litt introverte begge to, så verv, dugnader og slikt er ikke noe som faller oss naturlig, men vi stiller opp der det trengs. Vi har for eksempel alltid stilt opp på dugnad i barnehagen, baker kaker til arrangementer og slike ting. Vi er ikke spesielt handy, men vi er kreative og står på. Jobber hardt for å oppnå det vi vil, og vi er overlevelsesdyktige vil jeg si. Vi har vært gjennom mange tøffe tak, men rir av stormen og nyter de gode øyeblikkene.
Elsker livet Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Mannen er, jeg liker å jobbe jevnt og trutt, er ikke lat. Men jeg tar ikke på meg mer enn at jeg føler jeg har helt kontroll over min hovedoppgave som er å ta meg av barna og organisere familie og hjem. Jeg er hjemmekjær, så trives ikke med å være på farten fra morgen til kveld som en normal. Bedagelig vil jeg ikke si jeg er, det er vel mer de som liker bedre å stå og se på at andre jobber, enn være med å jobbe selv.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Mannen min setter ikke en skrue i veggen uten at jeg har bedt han om det 30 ganger. Til slutt gjør jeg det selv og da blir han sur og sier det garantert er skjevt,kommer til å falle ned eller at jeg har brukt feil skrue. Jeg vil male og pusse opp,men han sier jeg ikke får lov før han har mulighet til å være hjemme når jeg gjør det. Slik at han kan sjekke om jeg gjør det godt nok. Han "går over" det jeg maler og bruker like lang tid på å sjekke det jeg har gjort som tiden jeg har brukt på å gjøre det! Han tar ikke initiativ til noen ting,og vi har brukt over to år på å male huset utvendig og er fortsatt ikke ferdig! Vi stiller gjerne opp på dugnad og hjelper andre,men her hjemme skjer det ingenting! Vi kjøpte hus for ti år siden og det eneste av vedlikehold vi har gjort er altså å male. Som vi ikke er ferdig med. Jeg har huset fullt av hyller,knaggen,rammer og skap som ikke blir hengt opp fordi han ikke gidder! Og fordi jeg ikke orker å få kritikk og kjeft når jeg gjør det selv. Dessuten vil jeg helst male og ordne før ting blir hengt opp. Men det får jeg altså heller ikke lov til.. Han fikser ikke bil eller hage heller, han ser kun problemet,ikke løsninger på ting. Anonymous poster hash: 27934...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå