Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Han går på kortison og er riv ruskende gal. Søppelposen stod igjenknytt på kjøkkengulvet i 10 min mens jeg var oppe på rommet til ungen. Kom ned og der hadde han slukt i seg det som var der.. Ser ut til å være i fin form ennå, han veier ca 5 kg, så er ikke store hunden... Noen som vet om mandler er farlig for hund? (er ikke god kokke, så det var den typen ferdigdeig i "pølsepakning") Kasta det så fort ut så litt usikker hva deigen egentlig inneholder.. Anonymous poster hash: 8bf52...694
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Han går på kortison og er riv ruskende gal. Søppelposen stod igjenknytt på kjøkkengulvet i 10 min mens jeg var oppe på rommet til ungen. Kom ned og der hadde han slukt i seg det som var der.. Ser ut til å være i fin form ennå, han veier ca 5 kg, så er ikke store hunden... Noen som vet om mandler er farlig for hund? (er ikke god kokke, så det var den typen ferdigdeig i "pølsepakning") Kasta det så fort ut så litt usikker hva deigen egentlig inneholder.. Anonymous poster hash: 8bf52...694 Med en så liten hund så ville jeg ringt dyrlegevakt for å høre Anonymous poster hash: 48e39...82b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Ring dyrlegen med en gang Anonymous poster hash: 598f5...a3f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Ja, jeg endte opp med å gjøre det, fant ingenting på nett om mandler, men hun på dyrlegevakten sa at mengden og innholdet ikke var farlig. Han kan få vondt i magen og kaste opp og evnt få diare, men noen annen reaksjon var svært lite sannsynlig. Anonymous poster hash: 8bf52...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå