Salvador Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 I dag tenkte jeg vi skulle leke med trolldeig! Det er egentlig ment å bare være moro, men blir det en gave eller to er det gøy også Men da trenger vi litt tips til deig! Kan den blandes med kjøkkenmaskin? Eller blir deigen for hard til det? Og hvor lenge må det ferdige produktet være i ovnen og på hvor høy varme? Håper dere kan komme med alle deres beste trolldeigtips! God lørdag!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Du kan fint lage i maskin. Google sønder du temperatur. Svak varme og lang steketid er et tips. Anonymous poster hash: 75537...79f
Salvador Skrevet 1. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2014 Da har jeg startet på en deig, bruker kjøkkenmaskin. Problemet er bare det at eltekroken bare blander det som er i midten. :s Noen tips? Det sto i oppskriften at deigen skal være fast, så da tør jeg ikke bruke k-vispen...
Salvador Skrevet 1. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2014 og deigen blir bare porøs og rar... Jeg må ha gjort noe feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå