Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Pleier ikke å kjøpe julegaver før i desember, men med 25% på alt hos ToysRus i dag, så endte vi opp med masse Lego. 5-6 gaver unnagjort på 20 minutter. Kjekt. Anonymous poster hash: 06224...059
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Hvorfor er det et prinsipp å vente til desember? Anonymous poster hash: 7ab3e...18e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Hvorfor er det et prinsipp å vente til desember? Anonymous poster hash: 7ab3e...18e Pleier egentlig aldri å tenke på jul før i desember. Jula begynner ikke før 24. desember, så det er jo god tid til det småtteriet jeg forbereder likevel. Anonymous poster hash: 06224...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå