Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hver fredag (kveld) lørdag (dag) og søndag (kveld) tilbringer gubben ca 4t til kamper og treninger. Innimellom trener han 2 timer på onsdager (kommer ann på hvordan mannen jobber). Mannen jobber skift dag , kveld og natt så i perioder sees vi lite da jeg jobber dagvakter. Pga dette syntes jeg det hadde vært hyggelig å tilbringet helgen sammen, men så godt som hver helg blir amputert. Er jeg hårsår som syntes dette er litt mye? Er gravid å har nok litt ekstra behov for hyggehelger før babyen kommer. Å nei jeg mistenker ikke at han er utro. Vært med han på noen kamper og kjørt han til treninger. Klærne hans stinker svette etterpå så utroskap er ikke et tema, for de som lurer 😊. Anonymous poster hash: 599df...40b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Dere har lørdagskvelden da til kos? Jeg hadde nok tatt det forsiktig opp, trenger kanskje ikke gjøre det hver eneste helg? Men det blir nok mindre av det når babyen kommer uansett, så vet ikke hvor mye jeg hadde laget utav det nå. Anonymous poster hash: 4a338...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Når dere ikke har barn syns jeg ikke det er så galt med mindre dere aldri kan avtale noe sammen, men når dere har fått barnet så hadde jeg syntes det var for mye. Men har dere ikke diskutert dette tidligere mht graviditet/barn? Er han ikke selv obs på at dette blir for mye? Anonymous poster hash: fbf40...735
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Når gubben må finne seg i at jeg tilbringer timer i stallen hver dag, må jeg selvsagt også finne meg i at han tilbringer timer med sin fritidsinteresse. Fire timer er tross alt ikke hele dagen, dere kan da gjøre ting før eller etter treningen? Jeg mener dette er helt innafor i hverdagen, så sant det går an å avlyse treningen en sjelden gang, f.eks. hvis dere vil på en helgetur. Når det kommer barn til må han være villig til å gi deg tilsvarende alenetid for at dette fortsatt skal være greit. Anonymous poster hash: ebe67...bcb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Dersom dere ikke har barn- hadde det vært ok.. Anonymous poster hash: e8679...f31
*Nøtta* Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Jeg hadde nok latt ham styre på å før babyen kommer, MEN snakket med ham og forklart at jeg egentlig hadde satt pris på litt mer kjærestetid. Sånn at han var klar over mine følelser. Videre hadde jeg forklart ham T_Y_D_E_L_I_G at når babyen kommer så må han revurdere hvor ofte han er borte, for DA vil jeg ikke akseptere at han ikke deltar hjemme i helgene.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 4 timer tilsammen på hele helgen?? Synes ikke d var mye... Men dersom dette er et stort problem for deg, kunne du jo spurt om han var villig til å droppe f.x. lørdagen.. Anonymous poster hash: 19899...335
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Ja, det hadde jeg godtatt. Anonymous poster hash: 44311...1b6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Ja, jeg hadde godtatt det. Nå er ikke min så fryktelig interessert i sport, så han bruker ikke så mye tid på det. Men, jobben hans, er også hobbyen hans. Og han jobber vanlige timer + at han lett jobber 4 timer hver dag etter at han har kommet hjem også… Også spiller han i band en gang i uken. Pluss at han øver hjemme 1 time ca 2 ganger i uka. Men, her er han heldigvis litt mere fleksibel enn hva det gjelder jobben. Før så øvet han i snitt 1 time hver dag. Men, nå har han ikke tid til det. Vi får vårt første barn snart/når som helst. Og i starten kommer han ikke til å jobbe så mye som han gjør nå. Men, han kommer til å begynne å jobbe like mye igjen. Og sånn er det bare. Han hadde blitt deprimert om han skulle ha levd som "folk flest". Men, når han er sammen med meg, så er han virkelig sammen med meg også! Og han hører meg når jeg sier ifra om at jeg trenger tid med han! Anonymous poster hash: 06d8c...4c5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Uten barn er det greit. Med barn er det ikke greit. Anonymous poster hash: 8c30a...b8a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Ja, jeg hadde godtatt det. Nå er ikke min så fryktelig interessert i sport, så han bruker ikke så mye tid på det. Men, jobben hans, er også hobbyen hans. Og han jobber vanlige timer + at han lett jobber 4 timer hver dag etter at han har kommet hjem også… Også spiller han i band en gang i uken. Pluss at han øver hjemme 1 time ca 2 ganger i uka. Men, her er han heldigvis litt mere fleksibel enn hva det gjelder jobben. Før så øvet han i snitt 1 time hver dag. Men, nå har han ikke tid til det. Vi får vårt første barn snart/når som helst. Og i starten kommer han ikke til å jobbe så mye som han gjør nå. Men, han kommer til å begynne å jobbe like mye igjen. Og sånn er det bare. Han hadde blitt deprimert om han skulle ha levd som "folk flest". Men, når han er sammen med meg, så er han virkelig sammen med meg også! Og han hører meg når jeg sier ifra om at jeg trenger tid med han! Anonymous poster hash: 06d8c...4c5 Han sitter forresten på kontoret nå. Og kommer til å sitte der til 20:30 i kveld. Også er det min tid hehe Anonymous poster hash: 06d8c...4c5
PRobert Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Vi har begge tidkrevende hobbyer, men de kan kuttes ned til et minimum om det trengs:) Vi er ikke interessert i hverandres hobbyer, men prøver å engasjere oss litt i hverandres greier likevel, da blir det litt greiere for begge parter syns jeg. Når man har barn bør man ha en fleksibel hobby mtp klokkeslett det gjøres og tidsbruk. Kan man ikke en dag så må det være greit.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 Jaa.. Det er omtrentlig sånn vi har det. Ikke en eneste helg her hvor ikke vi er på kamp, enten en og noen ganger alle! Ca 3 kamper i ukedagene og masse trening. Vi koser oss like mye i hverdagen og ikke minst vi koser oss på trening og kamper. Er med og heier på hverandre også..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Ja, det hadde jeg godtatt. Anonymous poster hash: 44311...1b6 Anonymous poster hash: 39bf0...8d6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 Min mann hadde aldri gjort dette Anonymous poster hash: 222ac...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå