Gå til innhold

Dere med trampoline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med den om vinteren? Jeg tenkte jeg skulle ta inn nett og duk og la rammen stå, men så er det noen som sier at duken bør ligge på pga sprett blir dårligere for hver gang. Fikk vår i sommer, så jeg har ikke gjort dette før. Kan noen hjelpe en trampolinejomfru?

Anonymous poster hash: 10727...cfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke trampoline, men ta nå for all del vekk duken. Det er et kjempestort vindfang, og jeg vil helst ikke ha flyvende trampoliner i nabolaget mitt i hvert fall.

Anonymous poster hash: 481e4...e00

Skrevet

Vi har ikke trampoline, men ta nå for all del vekk duken. Det er et kjempestort vindfang, og jeg vil helst ikke ha flyvende trampoliner i nabolaget mitt i hvert fall.

Akkurat det er ikke noe problem her. Har festet trampolinen godt, og med den vinden som har vært her nå så har det holdt veldig bra. HI

Skrevet

Rammen kan bli ødelagt hvis du lar den stå, og det kommer mye snø. Duken kan råtne. Vi har hatt den samme trampolinen nå i 9 år, og den er så god som ny. Vi tar og demonterer den hver vinter, og legger alt inn i garasjen/boden.

Anonymous poster hash: 7bb34...fc7
Skrevet

Vi tar inn alt, noe i kjelleren og noe under verandaen. Trampolienen har holdt seg kjempefin i 9 år.

Skrevet

Akkurat det er ikke noe problem her. Har festet trampolinen godt, og med den vinden som har vært her nå så har det holdt veldig bra. HI

Med mindre du har murt fast rammen, er det ikke festet godt nok. Hjelper lite at det har gått bra til nå.

Skrevet

Vi tok vekk duk og sikkerthetsnett. resten står. Hengte duken i garasjen. 

Anonymous poster hash: 0564e...d1e
Skrevet

Vi tar ned alt. Flere år på rad har trampolinene til folk her vi bor blitt tatt i stormer. Risikere å gjøre store ødeleggelser. Tok ned vår for nesten en mnd. siden.

Anonymous poster hash: f0f97...9ca
Skrevet

Vi tar av nett og duk og lar rammen stå. Har hatt den i 4 sesonger til nå og den er fortsatt helt fin.

Anonymous poster hash: 22c11...d39

Skrevet

Nett, duk og sikkerhetsmadrassen tas inn. Rammen lar vi stå. Om rammen tåler å stå ute har kanskje noe med merke/kvalitet. Vi har fra jumpking og de kan vi la stå ute.

Anonymous poster hash: b1c92...e58

Skrevet

Vi tar ned alt sammen for vinteren. Oppevares i garasjen.

Anonymous poster hash: 1144f...dd4
Skrevet

Vi tar ned alt, demonterer rammen også, og legger det inn i boden.

Skrevet

rammen står igjen, alt annet er pakket vekk i garasjen.

Anonymous poster hash: 0a0a1...5c6
Gjest Julia1984
Skrevet

Vi tar og heiser hele greia opp i taket i frasen, demonterer bare beina på trampoline. Altså hele trampolina er innendørs på vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...