Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hva gjør dere med den om vinteren? Jeg tenkte jeg skulle ta inn nett og duk og la rammen stå, men så er det noen som sier at duken bør ligge på pga sprett blir dårligere for hver gang. Fikk vår i sommer, så jeg har ikke gjort dette før. Kan noen hjelpe en trampolinejomfru? Anonymous poster hash: 10727...cfe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Vi har ikke trampoline, men ta nå for all del vekk duken. Det er et kjempestort vindfang, og jeg vil helst ikke ha flyvende trampoliner i nabolaget mitt i hvert fall. Anonymous poster hash: 481e4...e00
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Vi har ikke trampoline, men ta nå for all del vekk duken. Det er et kjempestort vindfang, og jeg vil helst ikke ha flyvende trampoliner i nabolaget mitt i hvert fall. Anonymous poster hash: 481e4...e00 Akkurat det er ikke noe problem her. Har festet trampolinen godt, og med den vinden som har vært her nå så har det holdt veldig bra. HI Anonymous poster hash: 10727...cfe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Rammen kan bli ødelagt hvis du lar den stå, og det kommer mye snø. Duken kan råtne. Vi har hatt den samme trampolinen nå i 9 år, og den er så god som ny. Vi tar og demonterer den hver vinter, og legger alt inn i garasjen/boden. Anonymous poster hash: 7bb34...fc7
Trimsi Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Vi tar inn alt, noe i kjelleren og noe under verandaen. Trampolienen har holdt seg kjempefin i 9 år.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Vi har ikke trampoline, men ta nå for all del vekk duken. Det er et kjempestort vindfang, og jeg vil helst ikke ha flyvende trampoliner i nabolaget mitt i hvert fall. Anonymous poster hash: 481e4...e00 Akkurat det er ikke noe problem her. Har festet trampolinen godt, og med den vinden som har vært her nå så har det holdt veldig bra. HI Anonymous poster hash: 10727...cfe Med mindre du har murt fast rammen, er det ikke festet godt nok. Hjelper lite at det har gått bra til nå. Anonymous poster hash: 481e4...e00
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Vi tok vekk duk og sikkerthetsnett. resten står. Hengte duken i garasjen. Anonymous poster hash: 0564e...d1e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Vi tar ned alt. Flere år på rad har trampolinene til folk her vi bor blitt tatt i stormer. Risikere å gjøre store ødeleggelser. Tok ned vår for nesten en mnd. siden. Anonymous poster hash: f0f97...9ca
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Vi tar av nett og duk og lar rammen stå. Har hatt den i 4 sesonger til nå og den er fortsatt helt fin. Anonymous poster hash: 22c11...d39
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Nett, duk og sikkerhetsmadrassen tas inn. Rammen lar vi stå. Om rammen tåler å stå ute har kanskje noe med merke/kvalitet. Vi har fra jumpking og de kan vi la stå ute. Anonymous poster hash: b1c92...e58
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Vi tar ned alt sammen for vinteren. Oppevares i garasjen. Anonymous poster hash: 1144f...dd4
Superdolly Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Vi tar ned alt, demonterer rammen også, og legger det inn i boden.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 rammen står igjen, alt annet er pakket vekk i garasjen. Anonymous poster hash: 0a0a1...5c6
Gjest Julia1984 Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Vi tar og heiser hele greia opp i taket i frasen, demonterer bare beina på trampoline. Altså hele trampolina er innendørs på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå