Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hvem er denne fantastiske mammaen? Ingen av smågodthysterikerne vil jeg tro, men det MÅ være en dibber. http://mobil.tvedestrandsposten.no/lokale_nyheter/article7671026.ece Bare å innrømme.. Anonymous poster hash: 5c6cd...6f9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Det var meg - han kunne velge knask eller knep - men vi tok valget for han og ga han knep.... (Jeg tror nesten jeg ville politianmeldt dette) Anonymous poster hash: 325d9...3d0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Selvsagt bør han politianmelde det! Tar du en sjokolade til 8 kr i en matvarebutikk så blir du politianmeldt,å her er det stjålet godteri til flere hundre kroner så selvsagt bør han gå videre med det! Regner ikke med at de blir tatt ettersom det er vanskelig å vite hvem de er siden de var utkledd,men ville uasnsett politianmeldt det! Anonymous poster hash: cfa28...67d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Å herregud.. Hadde mitt barn gjort noe slikt hadde han ligget så tynt an som det er mulig. Håper ikke dette er folk jeg kjenner, jeg blir flau over hvor dum det går an å være! Anonymous poster hash: 4b7cc...ed0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 ER - DET - MULIG??!!! Finnes det virkelig sånne folk? Jeg er målløs😳 Anonymous poster hash: 66cfc...7c1
Gjest Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Sikkert sjokkert her i pysjen og sliter med å få opp haken fra fleskemagen!!! Er det virkelig mulig??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Når folk stjeler ringer man politiet uavhengig av hva de stjeler eller når. Møkkaforeldre! Foreldrene burde definitivt ikke "oppdra" barn for det har de bevist at de ikke kan. Anonymous poster hash: 9656f...1d7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Så lenge godteriet var pakket inn i orginalemballasje så kan det ha vært en DIB; ere ja. Anonymous poster hash: 8ed20...64c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Dette var henda i godteskåla, smågodt var det også. Anonymous poster hash: 5c6cd...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå