Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 hva bør vi gjøre der? bra shoppinggater? fine områder? bra restauranter? barer? Anonymous poster hash: 50212...2cf
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Med eller uten unger? Med unger er den blå planet virkelig å anbefale, egentlig uten unger også. Anonymous poster hash: ba16a...bda
bergensmil Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 (endret) Den blå planten er fantastisk! Vi var der uten barn og koste oss masse strøget er en bra handlegate, er også masse fine senter i området Ellers vil jeg anbefale tivoli, gjerne på kveldstid når det er litt mørkere, skikkelig koselig med alle lysene Liker dere fotball vil jeg og anbefale å gå på København kamp. Det er en fantastisk stemning med gode supportere! Jeg elsker København og har vært der mange ganger Endret 1. november 2014 av bergensmil
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Anbefaler å spise på Orangeriet, veldig god mat Anonymous poster hash: c28a9...987
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Den blå planet, tror dere det faller i smak hos en 4åring? Han er nå opptatt av haier og fisk, så tror han vil ha det morro der. Men passer det best for eldre barn eller? Anonymous poster hash: c77ae...e8d
bergensmil Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Den blå planet, tror dere det faller i smak hos en 4åring? Han er nå opptatt av haier og fisk, så tror han vil ha det morro der. Men passer det best for eldre barn eller? Anonymous poster hash: c77ae...e8d Absolutt! En utrolig flott haitank der, og masse flotte akvariet:) også en avdeling med "jungel" med papegøyer og sommerfugler! Perfekt for barn i alle aldre, og voksne værtfall vi syns det var veldig kjekt vi er 22
bergensmil Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Ellers kan dere jo reise til dyrehavsbakken litt utenfor. Det er og veldig kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå