Gå til innhold

københavn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bør vi gjøre der? bra shoppinggater? fine områder? bra restauranter?  barer?

Anonymous poster hash: 50212...2cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eller uten unger? Med unger er den blå planet virkelig å anbefale, egentlig uten unger også.

Anonymous poster hash: ba16a...bda
Skrevet (endret)

Den blå planten er fantastisk! Vi var der uten barn og koste oss masse :) strøget er en bra handlegate, er også masse fine senter i området :)

Ellers vil jeg anbefale tivoli, gjerne på kveldstid når det er litt mørkere, skikkelig koselig med alle lysene :)

Liker dere fotball vil jeg og anbefale å gå på København kamp. Det er en fantastisk stemning med gode supportere! :)

Jeg elsker København og har vært der mange ganger :)

Endret av bergensmil
Skrevet

Anbefaler å spise på Orangeriet, veldig god mat :)

Anonymous poster hash: c28a9...987

Skrevet

Den blå planet, tror dere det faller i smak hos en 4åring? Han er nå opptatt av haier og fisk, så tror han vil ha det morro der. Men passer det best for eldre barn eller? 

Anonymous poster hash: c77ae...e8d
Skrevet

Den blå planet, tror dere det faller i smak hos en 4åring? Han er nå opptatt av haier og fisk, så tror han vil ha det morro der. Men passer det best for eldre barn eller?

Anonymous poster hash: c77ae...e8d

Absolutt! En utrolig flott haitank der, og masse flotte akvariet:) også en avdeling med "jungel" med papegøyer og sommerfugler! Perfekt for barn i alle aldre, og voksne :) værtfall vi syns det var veldig kjekt :) vi er 22 :)

Skrevet

Ellers kan dere jo reise til dyrehavsbakken litt utenfor. Det er og veldig kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...