Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 For snart 1 år siden bestemte jeg meg for at jeg ville ned i vekt. Følte meg rett og lett ikke vel med meg selv med mine 171 cm og 73.5 kg. Jeg hadde et elendig kosthold og beveget lite på meg. Så endret jeg kostholdet og begynte å trene, og jevnt og trutt gikk jeg ned i vekt. Men jeg klarer ikke å se det! Jeg har unngått vekta den siste tiden fordi jeg har følt at jeg har lagt masse på meg. Har stått å vurdert meg i speilet og konkludert med at både magen og lårene har blitt større. I dag turte jeg endelig å gå på vekta igjen, og hva er det jeg ser?! Jo, at jeg har gått ned ytterligere 1 kg siden sist! Nå veier jeg 61.4 kg. Jeg synes det er kjempetrist at jeg har gått såpass mye ned i vekt og føler at jeg heller legger på meg! Hvorfor i pokker klarer jeg ikke å se forskjellen?! Anonymous poster hash: 58d57...e8f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Det er helt normalt at hodet ikke klarer å henge med når kroppen forandrer seg, men det kommer som regel etter hvert. Jeg har gått ned 30 kg etter slankeoperasjon, og jeg ser det heller ikke. I mine øyne er jeg like svær som før. Det var det samme da jeg la på meg alle de kiloene, jeg ble helt sjokkert hver gang jeg så meg selv på bilder osv... Anonymous poster hash: 565c8...d44
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Kroppsbildeforstyrrelse? I såfall, skaff deg hjelp. Det kan være mange grunner til at du ikke ser deg selv, siden jeg ikke vet noe annet om deg, så blir alt vill gjetning. Kanskje du ikke føler du er bra nok, dårlig selvfølelse? Du ser den "gamle deg", som gjør at du må endre tankesettet ditt til den "nye deg". Du sa det selv, du har vært i dårlig form, beveget lite på deg og hadde dårlig kosthold, men du har nå bra kosthold og du beveger deg. Du må tenke at du føler deg fresh, bra og sexy:) Kanskje det hjelper å forandre noe annet, som f.eks en hårklipp og litt sminke? Jeg vet ikke, men jeg tror at det å endre tankesettet ikke er så dumt. Anonymous poster hash: 97e31...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå