Elsker livet Skrevet 1. november 2014 #26 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #27 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven. Wow det var litt ja. Her forsvinner ikke det jeg har i handlekurven selv om jeg går inn på siden på nytt. Men tør ikke garantere at det alltid er sånn. Anonymous poster hash: 2f1d9...441
Elsker livet Skrevet 1. november 2014 #28 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven. Wow det var litt ja. Her forsvinner ikke det jeg har i handlekurven selv om jeg går inn på siden på nytt. Men tør ikke garantere at det alltid er sånn. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Når jeg begynte på nytt og la en ny varen i kurven, så lå heldigvis de forrige varene der. Men det var en ting som var blitt utsolgt etter at jeg hadde lagt inn betaling, så mulig det var derfor det ikke gikk igjennom. Fikk det igjennom nå, og det ble faktisk en tusenlapp til. Men nå er mange julegaver i boks
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #29 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven. Wow det var litt ja. Her forsvinner ikke det jeg har i handlekurven selv om jeg går inn på siden på nytt. Men tør ikke garantere at det alltid er sånn. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Når jeg begynte på nytt og la en ny varen i kurven, så lå heldigvis de forrige varene der. Men det var en ting som var blitt utsolgt etter at jeg hadde lagt inn betaling, så mulig det var derfor det ikke gikk igjennom. Fikk det igjennom nå, og det ble faktisk en tusenlapp til. Men nå er mange julegaver i boks Hehe gratulerer med å få brukt enda en tusenlapp da. Anonymous poster hash: 2f1d9...441
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #30 Skrevet 1. november 2014 Takk for tips, nå ble det noen julegaver i boks Anonymous poster hash: e7bd5...c47
Elsker livet Skrevet 1. november 2014 #31 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven. Wow det var litt ja. Her forsvinner ikke det jeg har i handlekurven selv om jeg går inn på siden på nytt. Men tør ikke garantere at det alltid er sånn. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Når jeg begynte på nytt og la en ny varen i kurven, så lå heldigvis de forrige varene der. Men det var en ting som var blitt utsolgt etter at jeg hadde lagt inn betaling, så mulig det var derfor det ikke gikk igjennom. Fikk det igjennom nå, og det ble faktisk en tusenlapp til. Men nå er mange julegaver i boks Hehe gratulerer med å få brukt enda en tusenlapp da. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Jo flere tusenlapper brukt, jo flere gaver i boks. Nå slipper jeg å gå i lekebutikker før jul i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #32 Skrevet 1. november 2014 Stod det og spant hos dere når dere skulle betale? Her har det stått i ca. 15 min uten at det kommer videre, men ser ut som det jobber. Har ikke betalt enda, men det skjer av og til når jeg søker. Eneste som hjelper er å gå inn på siden på nytt. Ville prøvd det hvis du ikke har oppgitt kode og sånt enda sånn at du ikke vet om betalingen er gjennomført. Hva kjøper du? Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Har gjort alt, lagt inn kredittkortnummer og trykt betal. Har kjøpt en del lego, minecraftting, lekekjøkken og akebrett. Handlet for 5000 kr, så har ikke lyst å begynne på nytt. Husker nesten ikke hva jeg hadde i handlekurven. Wow det var litt ja. Her forsvinner ikke det jeg har i handlekurven selv om jeg går inn på siden på nytt. Men tør ikke garantere at det alltid er sånn. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Når jeg begynte på nytt og la en ny varen i kurven, så lå heldigvis de forrige varene der. Men det var en ting som var blitt utsolgt etter at jeg hadde lagt inn betaling, så mulig det var derfor det ikke gikk igjennom. Fikk det igjennom nå, og det ble faktisk en tusenlapp til. Men nå er mange julegaver i boks Hehe gratulerer med å få brukt enda en tusenlapp da. Anonymous poster hash: 2f1d9...441 Jo flere tusenlapper brukt, jo flere gaver i boks. Nå slipper jeg å gå i lekebutikker før jul i alle fall. Jeg også, men kommer nok til å gjøre det likevel, det er jo så gøy. Ble bare 1500,- her, har altfor få barn i familien. Anonymous poster hash: 2f1d9...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå