Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Ser de kun på årslønn om man søker lån, ikke reiseregninger, kjørebok osv? Reell inntekt blir jo endel høyere enn vanlig årslønn. Anonymous poster hash: 1bab7...ee0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Reiseregninger og kjøregodtgjørelse er jo ikke en del av årslønnen din... Anonymous poster hash: ca5a1...30c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Er som regel minst 5000 hver mnd, derfor jeg lurer. HI Anonymous poster hash: 1bab7...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Men de dekker jo en utgift du har. Det koster å køre bil, og den kilometersatsen som blir dekket er skjeldent mer enn den faktiske kostnaden. Du får jo ikke dekket hoteller eller middager som er på mer enn faktisk kostnad. Det er ikke en inntekt. Anonymous poster hash: f0683...cb2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Ser de kun på årslønn om man søker lån, ikke reiseregninger, kjørebok osv? Reell inntekt blir jo endel høyere enn vanlig årslønn. Anonymous poster hash: 1bab7...ee0 Hvordan forklarer du at reiseregninger bidrar til høyere inntekt? Jeg vil anbefale deg å lære et minimum av pluss og minus før du søker lån. Anonymous poster hash: af3ea...fd7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Jeg regner med at du reiser mye i jobnen din og at du får statens satser for diett/overnatting etc. Dersom noe av dette regnes som lønn så vil det fremkomme av lønnslippen og lønns- og trekkoppgaven din. Anonymous poster hash: 7349a...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå