Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Da er alle billetter til halv pris :-) Vi skal på Karsten og Petra, gleder oss:) Anonymous poster hash: 65bc3...f10
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Billetter ble kjøpt på torsdag. Vi skal på Børning. Og fint for oss som har dårlig råd, og ikke kommer oss, så ofte på kino. Synes det er så synd at de sluttet med 2for1 for netcom kunder på tirsdager. Det benyttet vi oss mye av. Anonymous poster hash: 354e1...257
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Utsolgt for billetter med en gang så vi fikk ikke billetter. Kjedelig Anonymous poster hash: b2ad6...bdf
Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 jeg og jenta skal på operasjon Arktis
BellaSuz Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 jeg og jenta skal på operasjon Arktis Gled dere:) den er kjempebra. Spennende for både store og små
BellaSuz Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Utsolgt for billetter med en gang så vi fikk ikke billetter. Kjedelig Anonymous poster hash: b2ad6...bdf Det var rimelig utsolgt ja, men klarte å karre til oss to billetter ved siden av hverandre😁
Elza Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Her var jeg på Gubben og katten med 3-åringen. Kjempe koselig film og hun satt stilt hele filmen og fulgte med
Gjest Julia1984 Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Orker ikke dra på kino på den store kinosalen. Folk strømmer jo på kino som de delte ut milliongevinster... Vi skal på kino i morgen. Sikkert langt roligere.
me_87 Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Sønnen min på 3 år er ikke så glad i å sitte i ro,men når han så Karsten og Petra filmen satt han faktisk helt rolig for han syns filmen var så gøy! Veldig kjekt at filmen fenget han sånn! Han gikk lenge å snakket om filmen etterpå,så den filmen kan absolutt anbefales videre!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Sønnen min på 3 år er ikke så glad i å sitte i ro,men når han så Karsten og Petra filmen satt han faktisk helt rolig for han syns filmen var så gøy! Veldig kjekt at filmen fenget han sånn! Han gikk lenge å snakket om filmen etterpå,så den filmen kan absolutt anbefales videre! Han gikk lenge OG snakket om..... Anonymous poster hash: 756fd...a00
Mamma_til_2 Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 Operasjon Arktis var en helt fantastisk film jenta på 7 gråt på slutten ( av glede som hun sa) den var litt skummel så skjønner 7 års grensa.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Sønnen min på 3 år er ikke så glad i å sitte i ro,men når han så Karsten og Petra filmen satt han faktisk helt rolig for han syns filmen var så gøy! Veldig kjekt at filmen fenget han sånn! Han gikk lenge å snakket om filmen etterpå,så den filmen kan absolutt anbefales videre! Hehe min 3-åring er ellers veeeldig glad i å se på film, men på kinoen i dag hadde han store problemer med å sitte i ro. Han liker visst best å se filmer for 5. eller kanskje helst 50. gang, sånn at han vet hva som skjer og kan sangene. Anonymous poster hash: 8d913...4ec
me_87 Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 Sønnen min på 3 år er ikke så glad i å sitte i ro,men når han så Karsten og Petra filmen satt han faktisk helt rolig for han syns filmen var så gøy! Veldig kjekt at filmen fenget han sånn! Han gikk lenge å snakket om filmen etterpå,så den filmen kan absolutt anbefales videre! Hehe min 3-åring er ellers veeeldig glad i å se på film, men på kinoen i dag hadde han store problemer med å sitte i ro. Han liker visst best å se filmer for 5. eller kanskje helst 50. gang, sånn at han vet hva som skjer og kan sangene. Anonymous poster hash: 8d913...4ec Sånn er sønnen min også! Vi så "postmann pat blir kjendis" 3 ganger på kino faktisk å han ville fortsatt se den igjen
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #16 Skrevet 1. november 2014 Billetter ble kjøpt på torsdag. Vi skal på Børning. Og fint for oss som har dårlig råd, og ikke kommer oss, så ofte på kino. Synes det er så synd at de sluttet med 2for1 for netcom kunder på tirsdager. Det benyttet vi oss mye av. Anonymous poster hash: 354e1...257 Enig! Elsket det tilbudet og jeg kan ikke forstå at de sluttet med det! Anonymous poster hash: e7f07...1c5
BellaSuz Skrevet 1. november 2014 #17 Skrevet 1. november 2014 Operasjon Arktis var en helt fantastisk film jenta på 7 gråt på slutten ( av glede som hun sa) den var litt skummel så skjønner 7 års grensa. Gutten min på 6, jeg og bestemor felte alle noen tårer på slutten også😪 gutten min var så glad at han måtte gråte litt som han sa😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå