Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har glemt å ta pillen i to-tre dager og sex alle dagene....i dag fikk jeg en liten blødning.trudde det var mensen.....ble litt tankefull for jeg hadde siste mensdag lørdagen for en uke siden.men var nå i dag bare litt blod så ikke mere.kan jeg være gravid ? Anonymous poster hash: d2ac7...6d2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Oh yes, Lille snorkesen brevid meg her er et lite cerazettebarn Anonymous poster hash: ce972...792
Husbygger Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Har ei på snart 9 år som ble til mens jeg gikk på cerazette OG ammet!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg blødde litt i dag også...så kanskje ikke gravid......har sånn småkrampe liknende nederst i magen i to dager..... Anonymous poster hash: d2ac7...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå