Lykkamor Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Gutten vår er 9 mnd og fnyser til puppen på andre dagen. Om jeg byr ham puppen vrir han seg bort eller gråter. Han vil ikke ha når han er søvnig engang. Jeg har ikke tvunget på noen måte men får bare i han vann av drikke, han drikker ikke mme. Hva tror dere? Kan det gå over? Kan puppen/melka lukte rart av noe jeg har spist? Jeg har så lyst å amme så lenge som mulig pga astma/allergi i familien og hos søsken. Men det ser mørkt ut.. :-( Han har forøvrig spist lite idag generelt. Håper litt det bare er dagsform eller noe. Og håper det går over.. :-/
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Mine ville ikke ga mer når de var ca 9 mnd. De drakk mme etterpå riktignok, men puppen var helt uaktuelt. Dvs siste sa jeg vel egentlig stopp på når han ikke kunne ta pupp på slutten uten å bite meg noe så j.... Prøv med flaske og mme litt mer. Anonymous poster hash: fbc34...75f
BellaSuz Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Min datter var likedan, tok pupp fram til 10 mnd men da var det stopp. Helt uinteressert i annet enn å bite. Hun har aldri tatt flaske/kopp, kun pupp. Ikke mme engang. Hun spiste grøt morgen og kveld, så litt mme fikk hun i seg. Eller havregrynsgrøt laget på melk. Drakk vann og fikk litt biola og yoghurt. Helsesøster mente det var helt greit. Det går nok bra med din også
Elskerhøsten2014 Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 da vil han ikke ha mer, min var 10mnd når han sluttet med nan da var han lei
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Er det ikke ok med mat på 9 mnd da? Mme med jern og dette kan han jo ta fra en sånn drikke kopp, eller vanlig kopp? Kumelk er vel rundt året. Anonymous poster hash: 2bcaf...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå