Gå til innhold

Hva tror dere? Er det håp? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i to uker nå hatt mye ubehag/murringer/smerte i nedre del av magen, på begge sider. Har vært plaget med litt annerledes og hard avføring, og har hatt en del utflod. Ikke noe illeluktende. Har tatt mange graviditetstester som har vært negative, skulle fått mensen idag, men den har ikke komt. Kjennes ut som jeg har skikkelig mensensmerter nå, noe jeg ALDRI bruker å få før jeg har blødd i noen timer.. Har vært småuggen noen minutter i to dager..

Så, tror dere jeg er gravid? Såklart kan dere ikke vite, men jeg er desperat. Ut ifra symptomer, hva tror dere? 

Anonymous poster hash: e724d...420
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sku nesten tro det var jeg som hadde skrevet det😊 har det likedan... Ingen IKM her heller. Spennende!!! Får krysse alt vi har!

Anonymous poster hash: 9837e...6ed

Skrevet

Blir kjempespennende... Men skjønner ikke helt hva annet det kan være? Slike symptomer har jeg aldri hatt, uten at det har vært graviditet.. Har også hatt litt halsbrann... Masse lykke til til deg :) 

Anonymous poster hash: e724d...420
Skrevet

Når man er opphengt i graviditet så føler man på hver minste lille "symptom". Har nemlig opplevd det selv. Og den mnd jeg virkelig ikke følte noe, var da jeg var gravid. Kan jo godt hende at det ikke stemmer i ditt tilfelle. Men man kan lett bygge seg opp skyhøyt håp og dermed føler man på hver minste lille ting. Så min erfaring er ihvertfall slik. Trenger jo ikke være slik for deg! Du får teste igjen om et par dager. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2296e...281

Skrevet

Jeg har vært "gravid" hver mnd som prøver ;) den mnd jeg ikke tenkte så mye over og leirer etter symptomer, ble jeg gravid ;)

Anonymous poster hash: 5fa04...151

Skrevet

Jeg har vært "gravid" hver mnd som prøver ;) den mnd jeg ikke tenkte så mye over og leirer etter symptomer, ble jeg gravid ;)Anonymous poster hash: 5fa04...151

leitet;)

Anonymous poster hash: 5fa04...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...