Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Det gjelder altså meg... Etter en laaaang forkjølelse var jeg frisk i to uker. Så har jeg plutselig fått en sånn hoste som ikke går over.. Og den blir bare verre føler jeg.. Ingen andre symptomer.. Hva kan det være? Anonymous poster hash: ab20d...161
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 jeg hadde en viruslungebetennelse (altså ingen vits med antiobiotika) her i august/sept som hang i med hosting i flere uker. Jævlig plagsomt.. Dersom det vedvarer ta en tur til legen. Anonymous poster hash: fced2...13c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg driver og hoster og hoster omdagen, nesten så jeg vurderer om det er kikhoste igjen. Vi har hatt det i hus før, og ligner litt men ikke helt til at jeg gidder å dra meg til legen. Og jeg fikk det minst av oss tre som fikk det, så jeg prøver å overtale meg til at jeg ikke har det. Men jeg vil råde deg til å ta en tur til legen om det ikke gir seg. Sist viste vi det gikk kikhoste, så da var turen til legen rask. Naboene lå i flere uker, og ungene våre lekte sammen. Anonymous poster hash: 5562d...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå