Gå til innhold

CB vs CBD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en Clearblue g.test som viste positivt. Syntes streken var litt svak så jeg tok en til. Også denne var positiv, med noe sterkere strek. Pga diverse omstendigheter tok jeg også en Clearblue Digital. Der stod det Ikke gravid. 

Hvordan kan to tester bli positive, mens den tredje blir negativ, samme dag? Testet riktignok ikke med morgenurin på noen av dem, men er det flere som har opplevd det samme? 

Ja, jeg vet jeg er utålmodig og burde vente til i morgen og alt det der. Er bare svært forvirret akkurat nå og skulle derfor gjerne hatt noe konkret å forholde meg til. 

Anonymous poster hash: 5850e...5ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at cbd krever høyere hcgnivå enn cb?

Mener å ha lest det et sted 😊

Er du veldig tidlig på vei i så fall?

Skrevet

hmmm..så rart! Jeg har brukt vanlig CB de to første graviditetene mine og CBD nå sist. Alle tre testene ble tatt 6 dager etter forventet mens da og var positive.

Ikke annet å gjøre enn å teste igjen da :(

Anonymous poster hash: 16b5d...a5e
Skrevet (endret)

Prøv igjen i morgen med morgenurin, eller aller helst om noen dager, selv om det er vanskelig å vente selvsagt 😇

Endret av tuss2011
Skrevet

Di to krever like mye hcg, så merkelig at den den siste ikke viste det... Prøv igjen med morgen urin

Skrevet

Den digitale var ikke med ukesindikator om det har noe å si. 

Mensen skulle ha kommet i dag. Ingen spor etter den så langt. Siste testen tok jeg også ca halvannen timer etter forrige, på kveldstid. Mulig urinen ikke var konsentrert nok. 

Får nok bare smøre meg med tålmodighet. Kjempelett.. :P 

Anonymous poster hash: 5850e...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...