Gå til innhold

Når man hopper av i svingen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et emne som er diskutert opp og ned..jeg vet..men lurer likevel på et par ting. Den smøringen som kan komme før selve utløsningen, inneholder den levende sædceller bare hvos mannen har hatt utløsning uten å ha tisset etterpå?

Mange av dere som har blitt gravid på denne måten?

Vi hadde sex i dagene før EL og har alltid følt vi har hatt kontroll(dumt, jada..), han har ikke hoppet av i svingen engang men en god stund før. Sist gang ble han litt entusiastisk og måtte dra seg ut i siste liten.

Vi har praktisert dette noen år no uten å bli gravid, vi har vel begge tenkt at han har kontroll og ikke "lekker" levende sædceller i forsatsen..

Anonymous poster hash: 73650...49a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag blir dere gravide. Hvert heldige så langt.

Dette er ingen prevensjon metode noen leger anbefaler.

Anonymous poster hash: d1809...5ea

Skrevet

Og du er hvor mange år, HI?

Anonymous poster hash: ddc73...f39
Skrevet

Da tenker jeg at du tenker som meg HI, nemlig at det ikke ville ha vært kjempekrise å bli gravid.

Selv om vi overhodet ikke prøver på tredjemann.

Anonymous poster hash: 5f43a...510

Skrevet

Jeg ble gravid ved å hoppe av i svingen i en sikker periode ;) Han passet godt på, trodde han, og trakk seg tidlig ut, men det hjalp ingenting :P Samtidig så "visste" jeg at jeg var i en sikker periode..BOOM, jeg var gravid :P

Skrevet

Da tenker jeg at du tenker som meg HI, nemlig at det ikke ville ha vært kjempekrise å bli gravid.

Selv om vi overhodet ikke prøver på tredjemann.

Anonymous poster hash: 5f43a...510

Neida, det er ingen krise om det skulle skje. Det hadde tvert i mot vært en hyggelig overraskelse selv om vi i utgangpunktet har sagt at vi drøyer det litt

Skrevet

Jeg er 32 år, hva med deg?

Skrevet

Smøringen før utløsningen kan inneholde levende sædceller uavhengig av utløsning og tissing i forkant. Ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt. Mener du at mannen skal ha utløsning ( på egenhånd?), så tisse og så ha samleie og hoppe av i svingen?

Jeg har blitt gravid ved å hoppe av i svingen.

Anonymous poster hash: 18cb0...b68

Skrevet

Jeg er snart 100 år og har visst fra 15 års alderen at å hoppe av i svingen er IKKE en prevensjonsmetode.

Skrevet

Smøringen før utløsningen kan inneholde levende sædceller uavhengig av utløsning og tissing i forkant. Ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt. Mener du at mannen skal ha utløsning ( på egenhånd?), så tisse og så ha samleie og hoppe av i svingen?

Vel, jeg leste et sted at det bare er levende sæd i forsatsen om mannen har hatt utløsning for eksempel tidligere på dagen, for så å ikke tisse mellom den utløsningen og neste gang han har sex..om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Har og blitt gravid på å hoppe av i svingen, innså dumheten dagen etter og gikk sporenstreks til innkjøp av angrepillen. Men spira den satt. Og da var det 2 mnd siden jeg fødte sist.

Anonymous poster hash: 401c0...795

Skrevet

Jeg er snart 100 år og har visst fra 15 års alderen at å hoppe av i svingen er IKKE en prevensjonsmetode.

Ok, fint det men jeg lurer ikke på om det er en knakende god prevensjonsmetode. Hvis du er 100 år burde du jo vite at det ble brukt som prevensjon i dine ungdomsdager.

Skrevet

Smøringen før utløsningen kan inneholde levende sædceller uavhengig av utløsning og tissing i forkant. Ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt. Mener du at mannen skal ha utløsning ( på egenhånd?), så tisse og så ha samleie og hoppe av i svingen?Jeg har blitt gravid ved å hoppe av i svingen.Anonymous poster hash: 18cb0...b68

Vel, jeg leste et sted at det bare er levende sæd i forsatsen om mannen har hatt utløsning for eksempel tidligere på dagen, for så å ikke tisse mellom den utløsningen og neste gang han har sex..om du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 73650...49a

Da skjønte jeg.

Men det stemmer ikke.

Skrevet

Smøringen før utløsningen kan inneholde levende sædceller uavhengig av utløsning og tissing i forkant. Ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt. Mener du at mannen skal ha utløsning ( på egenhånd?), så tisse og så ha samleie og hoppe av i svingen?Jeg har blitt gravid ved å hoppe av i svingen.Anonymous poster hash: 18cb0...b68

Vel, jeg leste et sted at det bare er levende sæd i forsatsen om mannen har hatt utløsning for eksempel tidligere på dagen, for så å ikke tisse mellom den utløsningen og neste gang han har sex..om du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 73650...49a

Da skjønte jeg.

Men det stemmer ikke.

Ok, takk;)

Skrevet

Vi har brukt det som "prevensjon", men med den i bakhoder at det kunne bli baby av det. Ingen uhell. Ble ikke gravid før vi bestemte oss og vi gikk inn for det.

Anonymous poster hash: efc88...59a

Skrevet

Vi har brukt det som "prevensjon", men med den i bakhoder at det kunne bli baby av det. Ingen uhell. Ble ikke gravid før vi bestemte oss og vi gikk inn for det.

Anonymous poster hash: efc88...59a

Samme her, holdt på sånn i 3 år. To barn har det blitt, men det var da vi ikke hoppet av i svingen.

Anonymous poster hash: f506f...30b

Skrevet

Hahaha. Vi har brukt dette som prevensjon i 15 år vi. Tre barn har det blitt, når vi ikke hoppet av og alle satt på første forsøk. KONTROLL! ;)

Anonymous poster hash: 0a382...c38

Skrevet

kanskje hun mener dersom man har seg to runder...?

Anonymous poster hash: 06328...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...