Gå til innhold

Gresskar på arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere i disse halloween tider tatt det helt ut med å settet frem utskåret gresskar på arbeidsplassen.deres?

Og kanskje supplere med et skjelett e.l i tillegg.

Skape litt ekstra stemning i disse mørketider,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men de som driver kantine hos oss tar den alltid helt ut. Alle har kledd seg skikkelig ut, mye blod og øks i hodet osv. Kantina er pyntet med spindelvev og edderkopper og gresskar med levende lys, og all mat som serveres er Halloweenmat. Heksegryte, slimete laks, gresskarsuppe, pølsemumier osv.

Anonymous poster hash: 30935...38f
Skrevet

Ikke jeg, men de som driver kantine hos oss tar den alltid helt ut. Alle har kledd seg skikkelig ut, mye blod og øks i hodet osv. Kantina er pyntet med spindelvev og edderkopper og gresskar med levende lys, og all mat som serveres er Halloweenmat. Heksegryte, slimete laks, gresskarsuppe, pølsemumier osv.

Hvor jobber du??? Høres ut som en arbeidsplass verdt en omskolering, nesten uansett hva til!

Skrevet

Full halloween-lunsj hos oss og i dag, med et par flotte hekser, gresskar og spindelvev, gele med edderkopper, sjokoladepudding med skjeletter og med daglig leder utkledd som dauing :-P

Skrevet

Hvor jobber du??? Høres ut som en arbeidsplass verdt en omskolering, nesten uansett hva til!

Enig! Høres knall ut! 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...