Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Hva syns dere om det? Må si jeg reagerer litt på de som går fra hylle til hylle og går gjennom alle varene. Det er vel egentlig fordomsfullt av meg, da det er Kiwi som tilbyr denne muligheten.. Men å bruke timesvis på å lete gjennom matbutikken og noterer i bøker når varer snart går ut. Det er litt rart, eller..? Anonymous poster hash: 933b7...94a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg titter litt ekstra når jeg handler på Kiwi men finner sjeldent noe. Fant en gang 3 pakker med mme som hadde gått ut av dato, det er vel det meste jeg har funnet. Men har aldri brukt langt tid, bare ser fort rundt når jeg tar en vare. Anonymous poster hash: 0dc0b...ec8
Guttaboys Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Hørt om Kiwi-Bob? Han har tjent seg rik på dette.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Husker at jeg en gang fikk 1700 kr i kontanter på det viset. Fant et parti med øl som var gått ut på dato - og de kan ikke gi bort alkohol. Da fikk jeg kontanter i stedet. Men må påpeke at jeg ikke gikk og trålet hyllene etter varer som var utgått - kom tilfeldigvis ovet det. Anonymous poster hash: f959a...285
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg kom tilfeldigvis over smør som hadde godt ut på dato. 6 brett tror jeg det var. Fikk de bretta de hadde som ikke var godt ut og noen flere hundre kroner i tillegg men det er det også Anonymous poster hash: 7de04...f32
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Hvis man kommer over datovarer tilfeldig så syns jeg ikke det gjør noe altså Vet egentlig ikke hvorfor jeg syns det gjør noe ellers heller. Men hva skal man med 20 biola som går ut på dato, en eske med Pops, 15 pizzadeiger osv. Ikke alt kan fryses da HI Anonymous poster hash: 933b7...94a
Kyllingbein Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Kjenner en som tjente 300K på det i fjor. Raring, men det er jo faktisk en solid årslønn.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Hadde en nabo, for en tid tilbake, som holdt på sånn. Tror ikke han tjente noe særlig på det. Men delta alltid varene sine med venner og bekjente. Det var veldig praktisk egentlig. Synd vi flytta. Anonymous poster hash: 658b4...072
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Og hvordan gjør man det da? Jeg kjøpte en.baguette på kiwi til lunsj, kom ut og så den gikk ut dagen før. Gikk inn og fikk bytte i en ny og ferskere. Hva skulle jeg ha gjort? Plis lær meg! Anonymous poster hash: f7b5c...da1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg titter litt i hyllene når jeg er innom Kiwi. Bruker ikke så lang tid på det. Ser stort sett bare på varer jeg vet muligens går ut på dato i nærmeste fremtid. Noen ganger har jeg fått kontanter, men samlet dreier det seg ikke om mer enn rundt 1000 kr. Ellers har jeg fått mange varer gratis. Jeg handler sjelden på Kiwi så da er det ekstra moro å få finne noe. Det beste jeg har fått med meg er en kartong med Nidar favoritter. Anonymous poster hash: fcb0d...6e3
Mandala Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Og hvordan gjør man det da? Jeg kjøpte en.baguette på kiwi til lunsj, kom ut og så den gikk ut dagen før. Gikk inn og fikk bytte i en ny og ferskere. Hva skulle jeg ha gjort? Plis lær meg! Anonymous poster hash: f7b5c...da1 Google it! Det gjorde jeg nettopp og fant svaret raskt. Selv kikker jeg aldri ekstra på noe når jeg er innom Kiwi og hadde aldri tenkt over det om jeg fant noe som går ut dagen etter heller. Rett og slett fordi jeg handler der så sjeldent at jeg glemmer det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Jeg jobber i Kiwi, og nå har vi endret på garantien. Varer med aldersbegrensing (alkohol, tobakk, apotekvarer og energidrikker) er ikke lenger garantivarer. Kundene får heller ikke penger lenger, men "gavekort" i butikken. Når det er sagt er det helt greit med folk som finner ting tilfeldig. Det er det garantien er til. Men kunder som bevisst leter etter datovarer blir virkelig mislikt av ansatte og andre kunder! Mange av de som driver med slikt gjemmer også vekk varer og svindler butikkene bevisst. Anonymous poster hash: ba27d...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå