Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har rotet lenge med en fyr, men vi har liksom ikke kommet lengre enn det.. Han er _veldig!_ interessert når vi er med hverandre, og på fylle gjør han "alt" for at jeg skal treffe han og være med han. Men, jeg hører liksom aldri i fra han ellers, det er stort sett jeg som tar kontakt i hverdagen og det kan gå en uke eller flere uten at vi snakker sammen. Når vi snakker/tekster sier han alltid noe sånt som at: Vi snakkes en av dagene, vi snakkes nærmere om det osv..Også hører jeg ingenting fra han. Jeg har ikke så mye erfaring, men jeg innbiller meg at han hadde gitt lyd fra seg noen ganger om han var interessert på ordentlig? Vi har en avtale i morgen, middag og film, men jeg har liksom på følelsen av at det kommer "noe" i veien. Anonymous poster hash: 80449...a9f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Navnet hans begynner på F? Du burde se filmen He's Just Not That Into You. Hadde han vært intressert så hadde han tatt kontakt selv på hverdagene.. Anonymous poster hash: 691fb...a6d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Ouch...han er ikke dødsforelska nei... Og set synes jeg du skal forvente av en partner du ønsker å dele 40+ år med... Anonymous poster hash: 490c5...b98
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Og roter med? Betyr det pule?? Anonymous poster hash: 490c5...b98
Berta_78 Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Nope! Hvis du liker ham godt/har lyst på ham som kjæreste, er det bare å avbryte det hele.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Nei, du er nok sånn passe interessant som knullekompis, men ikke mer enn det, dessverre. Anonymous poster hash: d652b...6fa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Du er bare sex for han. Anonymous poster hash: 5a9e6...c28
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er nok enig med dere, selv om jeg syns det er litt kjipt.. Han gikk ut av et forhold for en stund siden, så jeg har tenkt at det er derfor han holder igjen, men nå begynner jeg å skjønne at han bare får seg litt sex innimellom. Anonymous poster hash: 80449...a9f
Berta_78 Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er nok enig med dere, selv om jeg syns det er litt kjipt.. Han gikk ut av et forhold for en stund siden, så jeg har tenkt at det er derfor han holder igjen, men nå begynner jeg å skjønne at han bare får seg litt sex innimellom. Anonymous poster hash: 80449...a9f Det er jo selvfølgelig en mulighet, men det finner du ikke ut før du dumper ham, dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå