Gå til innhold

Hvordan er det og ta abort hjemme med tabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lang tid tar dette?

Anonymous poster hash: 30dd1...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du da? 

Anonymous poster hash: 6eee6...000
Skrevet

Ca 7 uker

Skrevet

Opp

Skrevet

Jeg syntes det var greit. Vondt, men godt å være hjemme. Hadde en god venninne med meg, så da ble det ikke så fælt :)

Anonymous poster hash: 8c29f...4e7
Skrevet

GRUSOMT!!

Anonymous poster hash: 992c1...d37
Skrevet

Jeg gjorde det ikke hjemme, men det var ikke grusomt.

Eller, grusomt var det jo, men ikke grusomt vondt.

Anonymous poster hash: 6d966...e97

Skrevet

Var som å gå med milde menssmerter. Var i uke 11 når jeg gjorde det.

Var helt greit. Siden jeg møtte venninner og var på jobb samme dagen.

Anonymous poster hash: 1b862...b0f

Skrevet

Uke 11 trudde man ikkje fikk lov så sant hjemme eg.. til meg sa dem at etter uke 9 måtte mann inn og ha utskrapning etterpå. Mulig eg har misforstått.. men men grusomt å måtte gå igjennom dette her.. var ikkje planlagt me akkurat no sliter me sånn ellers at et barn til hadde knust familien. . Trist men ein realitet.. off

Skrevet

Jeg tok det hjemme alene, det var egentlig ikke noe særlig. Tok tabl tidlig på morgenen, etter 3 timer kom alt ut. Det var ikke så vondt, men det er skikkelig ekkelt se og høre det som kommer ut. Jeg skal aldri utføre en abort igjen, ekkel opplevelse.

Anonymous poster hash: f1d13...5c2

Skrevet

Jeg hadde ma uke 11 og måtte ta tabletter for å gå ut alt (altså ikke en frivillig abort). Det kan jo gjøre min situasjon annerledes: det var helt greit å være hjemme, men jeg hadde ikke kunnet være på jobben pga store blødninger (ikke være en veldig hyppige utskiftinger av megastore bind). Jeg jobbet hjemmefra, men hadde store smerter og ble nok litt surrete av de smertestillende tablettene jeg tok...

Anonymous poster hash: 9bbed...dc1

Skrevet

Jeg synes det var ufattelig vondt! Samtidig ble jeg skikkelig dårlig av de smertestillende tablettene jeg fikk. Ble rett og slett rusa. Måtte ligge i ro på sofaen til det verste hadde gitt seg, åpnet jeg øynene så snurret alt rundt

Anonymous poster hash: 0998f...a6c

Skrevet

Jeg tok når jeg var ni uker, hadde jeg vært lenger på vei ville jeg ikke fått gjøre det hjemme.

Aborten var over iløpet av dagen, startet på morgenen med småblødning, økte deretter på med blødninger og klumper til klumpene ga seg og det gikk over til bare blødning. Hadde en del smerter, men man får med smertestillende hjem. Var tydeligvis noe rester hos meg så våknet av riesmerter hver morgen i fem dager etterpå før det endelig ga seg. Det var ikke noen god opplevelse, men det ga seg jo etterhvert.

Anonymous poster hash: c53f9...42a
Skrevet

Min gyno sier det er inhumant med hjemmeabort. Han anbefaler alltid. alltid sykehus.

Anonymous poster hash: b1d04...2f2
Skrevet

Gjorde det hjemme etter at MA ble oppdaget i uke 9,embryoet stoppet i uke 6+5! Første kuren responderte jeg ikke på så måtte ha enda en kur. Denne responderte jeg på og smertene var overkommelige, var greit smertedekket. MEN jeg hadde rester som skapte trøbbel flere dager etterpå,,og det var grusomt vond,trodde jeg skulle deles i 2! Endte med utskaping 1 uke etter første kur med cytotec!

Anonymous poster hash: 434f7...34b

Skrevet

Min gyno sier det er inhumant med hjemmeabort. Han anbefaler alltid. alltid sykehus.

Anonymous poster hash: b1d04...2f2

Din gynekolog har tatt abort?

På sykehuset deler du rom med flere som abortere og det flyr stressa pleiere ut og inn. Høres dette ut som et godt miljø for noen som er sårbar?

Det er bedre for mange å kunne ligge i senga eller sofaen sin i et trygt hjem.

Anonymous poster hash: 1b862...b0f

Skrevet

Jeg tok det hjemme alene, det var egentlig ikke noe særlig. Tok tabl tidlig på morgenen, etter 3 timer kom alt ut. Det var ikke så vondt, men det er skikkelig ekkelt se og høre det som kommer ut. Jeg skal aldri utføre en abort igjen, ekkel opplevelse.

Anonymous poster hash: f1d13...5c2

Høre??? Hva hørte du da?

Anonymous poster hash: 2dc6d...b0b

Skrevet

Jeg tok det hjemme alene, det var egentlig ikke noe særlig. Tok tabl tidlig på morgenen, etter 3 timer kom alt ut. Det var ikke så vondt, men det er skikkelig ekkelt se og høre det som kommer ut. Jeg skal aldri utføre en abort igjen, ekkel opplevelse. Anonymous poster hash: f1d13...5c2

Høre??? Hva hørte du da?Anonymous poster hash: 2dc6d...b0b

du hører jo at det splæsjer i do når klumpetet kommer, så jeg forsto hva hun over mente!

Skrevet

Jeg tok det hjemme alene, det var egentlig ikke noe særlig. Tok tabl tidlig på morgenen, etter 3 timer kom alt ut. Det var ikke så vondt, men det er skikkelig ekkelt se og høre det som kommer ut. Jeg skal aldri utføre en abort igjen, ekkel opplevelse. Anonymous poster hash: f1d13...5c2

du hører jo at det splæsjer i do når klumpetet kommer, så jeg forsto hva hun over mente!Anonymous poster hash: 434f7...34b
Klumpene

Skrevet

Har gjort det 2 ganger pga MA. Første gangen ble jeg sinnsykt dårlig/syk. Veldig smertsomt + høy feber. Skikkelig dårlig opplevelse. Andre gangen gikk det bedre.

Anonymous poster hash: ec388...1fd

Skrevet

du hører jo at det splæsjer i do når klumpetet kommer, så jeg forsto hva hun over mente!Anonymous poster hash: 434f7...34b
Klumpene

Embryoet skal jo ut. Selv om det bare er 3-4 cm stort i uke 9-10 følger det med en liten fostersekk, streng, morkake og mye blod. Dette føles som store klumper som kommer ut.

Unnskyld for ekle detaljer, men siden du spør...

Anonymous poster hash: ad433...272

Skrevet

Tok tablettene på morgene etter at barna var sendt i barnehagen, etter 3 timer med moderate menssmerter kom det ut. Jeg var alene hjemme og ingen å snakke med, så ja synes det var grusomt men ikke vondt fysisk sett. Da jeg hentet barna i barnehagen blødde jeg som en foss husker jeg, fikk blid i bilden selv med bind på.. Hadde nok vært annerledes om jeg ikke var alene.

Anonymous poster hash: 1da94...816
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var nesten 7. Kjente ingen smerter. Var hjemme alene og det gikk veldig fint.

Anonymous poster hash: 93c13...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...