Gå til innhold

Porten er lukket og utelyset er avslått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har det vært i hele kveld. Har vært ute med barnet selv og på halloweenfest og når vi kom hjem lot jeg lyset være av pga. små barn som sover. 

Deilig å få slappe av litt etter å ha holdt på i hele kveld :)

Anonymous poster hash: 7ced0...82e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK.

Jeg spiser chips.

Anonymous poster hash: cbaec...e7a

Skrevet

Bare vent! Det kommer nok noen drittunger som har så tafatte foreldre at de ikke har forklart barnet hvilke regler som gjelder.

Her har det kommet ni barn å ringt på til tross for at utelyset er av.

Anonymous poster hash: 0080e...d41
Skrevet

Bare vent! Det kommer nok noen drittunger som har så tafatte foreldre at de ikke har forklart barnet hvilke regler som gjelder.

Krise!

Anonymous poster hash: 29b9d...524

Skrevet

Krise!

Anonymous poster hash: 29b9d...524

Ja det er faktisk det!

noen har faktisk små barn som prøver å sove,men det er ikke lett når drittungene renner ned døren til tross for at vi ikke har på utelykten!

Skrevet

Uteluset avslått og skrudd av ringeklokka. Men fikk nettopp besøk av noen småtasser som hamra på døra. Ettåringen våkna heldigvis ikke:-)

Anonymous poster hash: 48979...50c

Skrevet

Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?!

Anonymous poster hash: 2887e...bd6

Skrevet

Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?!

Skrev jo også at det er de tafatte foreldrene sine feil.

Skrevet

Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?!Anonymous poster hash: 2887e...bd6

Skrev jo også at det er de tafatte foreldrene sine feil. Anonymous poster hash: 0080e...d41

Åja, men da er det jo HELT greit å kalle uskyldige barn for drittunger.

Skrevet

Føler meg heldig. Aldri hatt barn som våkner av ringeklokke eller andre lyder i huset.

Skrevet

her har jeg satt lapp på døra for de som ignorerer at lyset er av,

"vi har ikke godis!

bjeffende hund i gangen,

sover etter døgnvakt!!"  sambo har fått sove i fred, hundene har ikke bjeffa på døra 40 000 ganger & jeg har fått sitte i fred med chips posen min i stua. har sett flere gå forbi men regner med de har lest lappen & gått videre. 

neste år skal jeg gå hallooween med lillebor & baby, i år blir det bare avslapping. 

Anonymous poster hash: b7c55...c11
Skrevet

Høhø, jeg er lærer, og det finnes DEFINITIVT barn som er (eller snarere oppfører seg som) drittunger!

Anonymous poster hash: 67f4a...136

Skrevet

Jeg antar at dere har forklart barn og andre voksne om reglene til halloween, hvis ikke så har dere ingen rett til å klage hvis det ringer på døra når lyset er slukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...