Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Det har det vært i hele kveld. Har vært ute med barnet selv og på halloweenfest og når vi kom hjem lot jeg lyset være av pga. små barn som sover. Deilig å få slappe av litt etter å ha holdt på i hele kveld Anonymous poster hash: 7ced0...82e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 OK. Jeg spiser chips. Anonymous poster hash: cbaec...e7a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Bare vent! Det kommer nok noen drittunger som har så tafatte foreldre at de ikke har forklart barnet hvilke regler som gjelder. Her har det kommet ni barn å ringt på til tross for at utelyset er av. Anonymous poster hash: 0080e...d41
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Bare vent! Det kommer nok noen drittunger som har så tafatte foreldre at de ikke har forklart barnet hvilke regler som gjelder. Her har det kommet ni barn å ringt på til tross for at utelyset er av. Anonymous poster hash: 0080e...d41 Krise! Anonymous poster hash: 29b9d...524
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Bare vent! Det kommer nok noen drittunger som har så tafatte foreldre at de ikke har forklart barnet hvilke regler som gjelder. Her har det kommet ni barn å ringt på til tross for at utelyset er av. Anonymous poster hash: 0080e...d41 Krise! Anonymous poster hash: 29b9d...524 Ja det er faktisk det! noen har faktisk små barn som prøver å sove,men det er ikke lett når drittungene renner ned døren til tross for at vi ikke har på utelykten! Anonymous poster hash: 0080e...d41
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Uteluset avslått og skrudd av ringeklokka. Men fikk nettopp besøk av noen småtasser som hamra på døra. Ettåringen våkna heldigvis ikke:-) Anonymous poster hash: 48979...50c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?! Anonymous poster hash: 2887e...bd6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?! Anonymous poster hash: 2887e...bd6 Skrev jo også at det er de tafatte foreldrene sine feil. Anonymous poster hash: 0080e...d41
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?!Anonymous poster hash: 2887e...bd6 Skrev jo også at det er de tafatte foreldrene sine feil. Anonymous poster hash: 0080e...d41 Åja, men da er det jo HELT greit å kalle uskyldige barn for drittunger. Anonymous poster hash: 2887e...bd6
Kathrine. Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 Føler meg heldig. Aldri hatt barn som våkner av ringeklokke eller andre lyder i huset.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 her har jeg satt lapp på døra for de som ignorerer at lyset er av, "vi har ikke godis! bjeffende hund i gangen, sover etter døgnvakt!!" sambo har fått sove i fred, hundene har ikke bjeffa på døra 40 000 ganger & jeg har fått sitte i fred med chips posen min i stua. har sett flere gå forbi men regner med de har lest lappen & gått videre. neste år skal jeg gå hallooween med lillebor & baby, i år blir det bare avslapping. Anonymous poster hash: b7c55...c11
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #12 Skrevet 31. oktober 2014 Blir sjokkert over voksne mennesker som sitter her å kaller barn for drittunger! Og hvorfor? Fordi de ikke følger regler som de mest sannsynlig ikke har blitt fortalt! Dere synes det er en koselig tanke om andre satt å tenkte at deres barn er drittunger?! Anonymous poster hash: 2887e...bd6 Høhø, jeg er lærer, og det finnes DEFINITIVT barn som er (eller snarere oppfører seg som) drittunger! Anonymous poster hash: 67f4a...136
Halloween Skrevet 31. oktober 2014 #13 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg antar at dere har forklart barn og andre voksne om reglene til halloween, hvis ikke så har dere ingen rett til å klage hvis det ringer på døra når lyset er slukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå