Gå til innhold

Neste år blir det IKKE innpakket snop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alle trådene i går satt jeg i natt og pakket snop i poser.

Det er siste gang. Småbarna oppføre seg pent, men etter noen gjenger med 15 åringer ser det ut som en svinesti i gaten etter at de har kastet papiret!!!

Anonymous poster hash: 2cade...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter alle trådene i går satt jeg i natt og pakket snop i poser.

Det er siste gang. Småbarna oppføre seg pent, men etter noen gjenger med 15 åringer ser det ut som en svinesti i gaten etter at de har kastet papiret!!!

Så trasig når noen drittunger ødelegger ved å ikke kunne vise normal folkeskikk!

Anonymous poster hash: c0087...068

Skrevet

Ungene her har vært eksemplariske i år. Ingen som har grabbet til seg, de har faktisk tatt bare en ting hver og alle har vært kjempehøflige og takket.

Anonymous poster hash: 6b3e4...11e

Skrevet

Barna har oppført seg, men ikke gutteungdommene....

Skrevet

Jeg synes faktisk at 15-åringer er for gamle til knask eller knep.

Anonymous poster hash: 8eaf7...50f

Skrevet

Går 15-åringer rundt på dørene og tigger godteri?? Herregud...

Anonymous poster hash: d75b1...f03

Skrevet

Hadde en guttegjeng her som ringte på selv om lyset var av. Mannen var ute en tur og jeg ammet ettåringen for kvelden. De ringte på 30 ganger, sånn uten pause.De fikk så øra flagra for å si det pent. Nesten kun vært miniungdommer her, og syns ærlig talt de er for store til knask eller knep (hadde noen som sa knask eller kos da :-) )

Anonymous poster hash: efc6b...302

Skrevet

Går 15-åringer rundt på dørene og tigger godteri?? Herregud...

Anonymous poster hash: d75b1...f03

Tja. Det var i hvertfall noen gjenger, men de tror jeg var på vei til fest el.l. De var utkledd og hadde ikke bøtter - tror de mer ringer på når de vil ha noe snop der og da. Er nærmeste huset til en gangvei, så vi er vel litt utsatt...

Er jo vanskelig å nekte 15 åringer snop også når de ringer på døra....

Skrevet

Hadde noen 15-åringer her også, men de var høflige og greie og takket pent. Da synes jeg det er helt greit at de også går.

Anonymous poster hash: 5e6e5...342
Skrevet

Hadde noen 15-åringer her også, men de var høflige og greie og takket pent. Da synes jeg det er helt greit at de også går.

Det er ikke noe galt med høfligheten på døren, det er forsøplingen i veien jeg reagerer på.

Skrevet

Det er ikke noe galt med høfligheten på døren, det er forsøplingen i veien jeg reagerer på.

Jeg regnet med det var åpenbart at de ikke gjorde det når jeg sa de var høflige og greie. Forsøpling er ikke høflig og greit. ;)

Skrevet

Jeg regnet med det var åpenbart at de ikke gjorde det når jeg sa de var høflige og greie. Forsøpling er ikke høflig og greit. ;)

Heg skjønte det 😃

Skrevet

Forsøpling er ikke greit! Jeg er forøvrig glad for at de fleste ga innpakket godteri til ungene mine. Snø i bøtta var ikke til å unngå, så den løse non stop´en og noen pepperkaker var helt vasne :/

Anonymous poster hash: 83c46...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...