Gå til innhold

Når pynter dere til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest gangstersquad
Skrevet

Ser på facebook at er det mange som har starta med å henge opp og sette opp julepynten allerede. Når begynner dere? Gleder meg sånn til jul, men synes egentlig det er litt for tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starten av desember. Rundt 10. pleier vi å pynte.

Juletreet kommer opp 21 eller 22. For tidlig med julepynt nå syns jeg :)

Skrevet

Altfor tidlig. 1. desember er det absolutt tidligste her. Evt første søndag i advent hvis det er før.

Anonymous poster hash: 84e8a...e00
Skrevet

1. Søndag i advent, adventstaker og lilla lys og duker

13 desember, julegardiner på kjøkken

21/ 22 desember, julepynt fram.

Dette er jeg vokst opp med og det er tradisjon jeg fører videre.

Skrevet

Det som kommer først av 1.søndag i advent og 1. desember. Har full jul i hele desember med unntak av juletreet,det kommer opp 20.

I år blir det kanskje jul et par dager tidligere siden jeg har fri siste uka i november og har tenkt å bruke tiden på julevask og pynting :)

Anonymous poster hash: 2a2f2...c39

Skrevet

Jeg pynter noen dager før jul, og kaster det ofte ut rett før nyttår. Jeg er ikke glad i julepynt fordi jeg ikke liker glitter og stas, og i alle fall ikke mye rødt. Men i år har jeg begynt å kjøpe inn julepynt i farger som passer med interiøret vi har fra før, så da kan det hende det frister mer å begynne å pynte i starten av desember.

Skrevet

Jeg pleier å pynte først etter bursdagen min (i midten av desember, jeg har en hang-up siden barndommen om p ikke blande bursdag og Jul), tar alt sammen samtidig.

I år blir det ikke mye om noe i det hele tatt, vi reiser til mine foreldre 19.12 og skal være der i 2 uker.

Anonymous poster hash: 0138b...427

Skrevet

1. desember kommer adventsstjernene og adventsstakene opp, også kommer julepynten litt etter litt. Juletreet kommer opp 23. desember.

Skrevet

1.søndag i advent, eventuelt noen dager før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...