Gå til innhold

Dette er vel litt sært eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster og hennes mann har ett fellesbarn og så har de 2 jenter annenhver helg som er hans fra før. Altså er jeg tante til det felles barnet. Spurte i dag om jeg kunne ha jenta på overnatting fra lørdag til søndag denne helga (de har ikke de andre barna nå). Fikk til svar at jeg ikke får ha henne om jeg ikke også har de to andre og da venter til den helga de har de to også.... fikk beskjed om at de ikke vil gjøre forskjell på barna, så jeg får ikke ha tantebarnet mitt med mindre jeg har alle tre. Er ikke det litt sært? Hadde forstått det om de andre barna var der denne helga, da ville jeg jo ikke spurt om å kun ha en.... Men jeg er faktisk ikke tante til de to andre....

Anonymous poster hash: f5474...9d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sært siden denne helgen har de kun felles barn.

Skrevet

Veldig sært. Hadde vært sært uansett om de hadde alle tre den helgen. Er vel ikke alle som har plass eller overskudd til og ha tre barn på overnatting..

Anonymous poster hash: 707c4...323

Skrevet

Enig med de andre her ja, SÆRT

Anonymous poster hash: 7dcee...32a

Skrevet

Veldig sært!

De er vel ute etter barnevakt neste helg, kan jeg tenke meg ;)

Anonymous poster hash: 6ac94...220
Skrevet

Veldig sært ja. Jeg var ofte på overnatting rundt omkring hos tanter og besteforeldre uten at mine (hel)søsken fikk være med. Men det er vel bare mellom halvsøsken og stesøsken det er så innmari forbudt å gjøre forskjell.

Anonymous poster hash: f2a0f...3e1
Skrevet

Det er så sært at jeg tror du er et troll. Er du ikke det er søstra de og mannen hennes det når de vil sende bort de to jentene de helgen de kan bruke med far.

Anonymous poster hash: 88599...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...