Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Min ex har våre to bar annenhver helg og låner da bilsetene mine for å ha dem. Det gjør meg ingenting, han plukker dem opp hos meg eller i barnehagen alt etter som. Igår sendte jeg melding at setene stod i gangen hos oss, hvor jeg fikk til svar "ja bare kom til meg med dem, bilen er åpen". Okei, men jeg dro nå ned med dem da og la dem i bilen. Fikk ikke et takk en gang. Idag sendte han melding å spurte om jeg kunne komme med halloween kostymet til eldste fordi han skulle på halloween fest til en venn, hvorpå jeg svarte "ja jeg legger det klart, bare kom å hent det når du henter xx i barnehagen." Vi bor rett ved siden av barnehagen, så det er enklere for han å svippe innom oss enn for meg å kjøre hjem så til han. Er dette ufint av meg? Anonymous poster hash: 1fd8c...0de
Villbringebringebær Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Nei selvsagt ikke ufint av deg.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan kan du tro at dette er ufint? Er du ikke helt i vater? Anonymous poster hash: a873d...aeb
Tipp topp Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Hvis han trenger noe fra deg er det da naturlig at det er han som henter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå