Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Altså dette er to voksne mennesker på nesten 40år. De er separte å har to små barn sammen. Det er gubben som står for drittslengingen mot ekskona i sine statuser, som hun ikke kan se. I stad lød det "eks kona sier jeg ikke er verdt en dritt". Her om dagen "faen for ei bipolar eks kjerring jeg har. Godt å ikke bo med dritten lengre". Han poster også statuser som "fri fra hun djevelen, "aldri mer gale kvinnfolk". To uker senere hadde han kjøpt klær til ungene og ekskona (sto i ny status). Altså greit at han misliker henne men alt må vel ikke deles. Når andre kommenterer at han ikke bør skrive slikt på vegne av ungene sletter han statusen, for så å poste en ny status om eksen noen dager senere. Flere med slike folk på Facebook? Anonymous poster hash: e5635...8fb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Altså dette er to voksne mennesker på nesten 40år. De er separte å har to små barn sammen. Det er gubben som står for drittslengingen mot ekskona i sine statuser, som hun ikke kan se. I stad lød det "eks kona sier jeg ikke er verdt en dritt". Her om dagen "faen for ei bipolar eks kjerring jeg har. Godt å ikke bo med dritten lengre". Han poster også statuser som "fri fra hun djevelen, "aldri mer gale kvinnfolk". To uker senere hadde han kjøpt klær til ungene og ekskona (sto i ny status). Altså greit at han misliker henne men alt må vel ikke deles. Når andre kommenterer at han ikke bør skrive slikt på vegne av ungene sletter han statusen, for så å poste en ny status om eksen noen dager senere. Flere med slike folk på Facebook? Anonymous poster hash: e5635...8fb HAHA ja, men en dame som skriver om eksen.. Han har tatt med seg ungen, hun har ikke gjort noe galt og blablabla, "aldri mere mannfolk i livet mitt". Jepp, noen burde vært skjermet for sosiale medier. Anonymous poster hash: 1c7e0...20a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Tenker de er veldig veldig bitter, eller då mamgler de rett og slett en skrue eller to! Anonymous poster hash: e2c31...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå