Gå til innhold

Dere som jobber i Bhg, bekledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på deg på jobb?

Og når du skal ut?

Har du masse diverse skiftetøy ol liggende der du jobber, eller har du med til og fra jobb hver dag?

Noen tips til meg som skal begynne å jobbe i barnehage?

Anonymous poster hash: f59bd...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker behagelige klær i Bhg- altså type turbukser, joggebukser, myke dongeribukser o.l På vinteren ull, bambus. Har liggende dress, tykk genser/fleece, regntøy, støvler , vintersko, lue/votter/skjerf + et skift i Bhg ( greit å ha hvis en skulle bli sølt på, eller bli våt)

Anonymous poster hash: f11eb...38e

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: f59bd...83c

Skrevet

Jeg bruker mye turbukser, joggebukser eller andre myke bukser. Tynn fleecejakke og collegejakke er veldig praktisk innendørs. Har gjerne en fleecegenser liggende i garderoben som jeg bruker under tøyet ute, siden mange collegejakker har hette og det ikke er så praktisk under jakke.

Jeg har ikke så mye liggende siden vi har altfor liten garderobeplass. Akkurat nå har jeg vindtett overtrekksbukse, vinterjakke, regntøy, støvler og goretex joggesko i barnehagen.

Når det blir kaldere så byttes joggeskoene og overtrekksbuksen ut med vintersko og vinterbukse.

Ekstra skift har jeg sjelden med (selv om jeg vet av erfaring at det er lurt). Jeg har med sekk hver dag, og der har jeg alltid med ekstra sokker og t-skjorte. Lue, votter og hals på vinteren.

Ute bruker jeg som regel ikke så mye mer under tøyet enn det jeg bruker inne, men jeg jobber på småbarnsavdeling så vi er ikke så lenge ute om gangen. Er det veldig kaldt så bruker jeg kanskje en pologenser, eller superundertrøye under.

Husk innesko

Anonymous poster hash: d02a0...178
Skrevet

Vi har en meget stor garderobe, så jeg har mye, kan hende altfor mye der!

Må for gjordt en gjennomskjekk der...

Det er greit å ha en høstjakke og en vinterjakke nå. Og en kjeledress, de derre heldressene fra Europris eller lignende.

Ja, du vil ikke føle deg sexy i dem, men Gud som de varmer!

Og ja, lue, sjerf, votter ( gjerne to par).

Ekstra ullsokker, sokker generelt.

Selvsagt også regntøy, og varmetøy.

Ulltøy er supert!

Selvsagt ett ekstra skift fra innerst til ytterst.

Enten blir du selv våt ute/på tur, eller så kan du ende med at ett barn enten tisser på deg eller kaster opp over deg.

DA er det greit å ha ett skift!

Ja, egentlig det samme som barna må ha med, når jeg tenker meg om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...