Gå til innhold

kan ALLE hjelpe meg?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med dårlig humør, jeg er utålmodig, irriterer meg over alt og allenoen som har vært slik, men klart å snu det? Tar imot alle tips!

 

Eksempler: i rushtrafikken når det stopper opp i rundkjøringen og en bil står midt i veien slik at han stopper trafikken som kan flyte videre. Jeg tuter med fløyta og veiver med armer. Godt idioten ikke hører glosene mine tenker nå at hva er vitsen? Hvordan forandre meg og bli normal?

 

 

 

Anonymous poster hash: 60f87...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tell til 10 før du gjør noe..!

 

 



Anonymous poster hash: fb311...6f1
Skrevet

Du høres ut som mannen min. Skulle ønske jeg hadde løsningen, da hadde jeg gitt ham den for lenge siden. :P



Anonymous poster hash: 7eb04...e81
Skrevet

Trekk pusten godt inn og tenk på at det ikke hjelper å skrike og bli forbannet.

 

Få legen til å sjekke om du har mangler eller ubalanse i kroppen.

 

Johannesurt skal hjelpe. More woman skal hjelpe.

 

Snakk med noen, gjerne en profesjonell.

 

Anonymous poster hash: 1f724...9e6

Skrevet

 

Du høres ut som mannen min. Skulle ønske jeg hadde løsningen, da hadde jeg gitt ham den for lenge siden. :P

 

Anonymous poster hash: 7eb04...e81

:P

 

 

Anonymous poster hash: 60f87...195

Skrevet

Kunne trengt tips selv :P Har prøvd å telle til 10 (og 100 :P ) Men det hjelper ikke. Jeg eksploderer tvert! Og det er spesielt i trafikken... Men fader ikke rart.. Så mye idioter som det finnes på veiene :rolleyes:



Anonymous poster hash: fe468...2bd
Skrevet

Trekk pusten godt inn og tenk på at det ikke hjelper å skrike og bli forbannet.

 

Få legen til å sjekke om du har mangler eller ubalanse i kroppen.

 

Johannesurt skal hjelpe. More woman skal hjelpe.

 

Snakk med noen, gjerne en profesjonell.

 

Anonymous poster hash: 1f724...9e6

Var ikke sånn før. Men nå, både med og uten hormonprevansjon.

Ender jeg opp i en diskusjon og jeg vet jeg har rett så må jeg ta meg sammen for å ikke be vedkommende om å holde kjeft. Fælt.

 

 

Anonymous poster hash: 60f87...195

Skrevet

Jeg tror du må jobbe med å endre tankemønsteret ditt.

Det tar tid men er fullt mulig.

Finnes mange bøker om temaet.

For eksempel Louise hay sine bøker. Litt svevende, men de har hjulpet meg.

 

I tillegg burde du ta noen blodprøver hos legen for å utelukke at du mangler noen vitaminer o.l.

Er du trøtt og sliten eller stressa?

 

Jeg har veldig god effekt av avspenningsøvelser noen ganger om dagen. Det finnes mange fine guidede øvelser på YouTube.

 

Anonymous poster hash: 74a70...435

Skrevet

Trekk pusten godt før du gjør noe.

 

Angående det og irritere seg over andre, for meg hjelper det også å tenke på at det er de som er dumme og jeg som er smart :P og at det ikke er verdt å irritere seg over dumme folk. 



Anonymous poster hash: be64a...812
Skrevet

Er det noe som plager deg i livet ditt, som du ikke tar tak i? Kanskje du bruker "gode anledninger" til å få ut frustrasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...