Gå til innhold

Noen som har vært i legoland ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så vidt begynt og snakke om sommerferien, og i år blir det legoland.

Har ikke hatt sikkelig ferie med barna før så nå skal vi kose oss.

Søkte på Google men fant bare pakker med to dager overnatting, vi tenkte en uke.

Noen som kan gi meg noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i legoland, men om jeg skulle være en uke i Danmark ville jeg leid feriehus. Mange fine hus der, med og uten basseng. :)

Anonymous poster hash: fedd8...b84
Skrevet

Lei et feriehus i kjøreavstand fra legoland. Ta en eller to dager i legoland og en dag i givskud zoo (også kalt løveparken).

Legoland er flott, men vær forberedt på å bruke to tredeler av tiden der på å stå i kø.

Anonymous poster hash: f8406...aae

Skrevet

Vet at jeg vil bo ganske sentralt og ikke så langt fra legokand:-)

Skrevet

Vi har så vidt begynt og snakke om sommerferien, og i år blir det legoland.

Har ikke hatt sikkelig ferie med barna før så nå skal vi kose oss.

Søkte på Google men fant bare pakker med to dager overnatting, vi tenkte en uke.

Noen som kan gi meg noen tips? :)

Vi bestilte nylig feriehus fra Dansommer for neste sommer. Her kan dere slippe unna med 4-5000 for en uke. Vi har betalt 7000 for et hus som ligger rett ved stranda, med 4 soverom og innendørs basseng :D

Det står litt om hvert hus på Dansommer sine sider, men hvis du sjekker på kart og planlegger litt så kan du velge lokasjon alt ettersom hvilke parker dere har lyst til å besøke.

Vi gjorde dette for første gang i år, og det er fare for at det blir tradisjon i noen år framover. Barna er i alderen 0-7.

Min erfaring med Legoland er at det er mest gøy for større barn, men det får dere finne ut av selv. ;)

Anonymous poster hash: e4d4f...fcf

Skrevet

Takker dere for tips:) skal undersøke litt.

Skrevet

Vi var mye i Danmark og Legoland når jeg var unge, Legoland var høydepunktet!! Var alltid i 1-2 uker og bodde i et feriehus.

Anonymous poster hash: fda45...56e

Skrevet

Jeg syns vi har stått overraskende lite i kø de to gangene vi har vært der, begge gangene i fellesferien.

Første gangen leide vi et sommerhus, andre gangen hadde vi boligbytte med en familie i Danmark. Det går også an å sjekke ut airbnb.no for å finne bolig.

Skrevet

I år blir det legoland? Til opplysning er sommeren over og det er ikke mer sommer.

Anonymous poster hash: 9f372...3ff

Skrevet

I år blir det legoland? Til opplysning er sommeren over og det er ikke mer sommer.Anonymous poster hash: 9f372...3ff

Jeg er ikke HI men er da lov med skrivefeil.

Anonymous poster hash: fda45...56e

Skrevet

I år blir det legoland? Til opplysning er sommeren over og det er ikke mer sommer.

Anonymous poster hash: 9f372...3ff

Bra du sa fra om det, for det var ingen som skjønte hva HI egentlig mente...

Anonymous poster hash: fedd8...b84

Skrevet

Lalandia er fint :) Det er ganske dyrt da, men de har store hytter og man kan være en uke :)

Skrevet

Vært der hvert år de siste årene. Bodd i nye små hus ved Lalandia. Nær Legoland, badeland og butikkene der. Anbefaler deg å sjekke ut Lalandia nettsiden. Ikke noe særlig kø når vi har vært heller men har aldri vært i Juli , kun Juni så sikkert mange fler i fellesferien selv om det selvfølgelig er folk der i Juni og. Fantastisk sted , elsker sånne ferier :)

Skrevet

Vi har bodd på fericenter. Veldig praktisk med at man har sin egen lille hytte, så er det badeland, lekeplass og div. andre aktiviteter. Ungene storkoser seg.

Anonymous poster hash: 0d397...c68
Skrevet

vi har leid hus i danmark de siste to somrene.. helt topp!

Legoland har vært kjempe gøy, også for de aller minste.. vi har reist meed barn i alderen 1,5 - 10!!

sjekk ut novasol for utleie av hus!!

vi har bl.a. bodd i nærheten av Ebeltoft - fantastisk fin og sjarmerende liten by :)

Anonymous poster hash: 06272...87b
Skrevet

Vi leide feriehus i Lalandia i 6 dager da vi var der. Syns det var supert :)

Anonymous poster hash: 42205...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...