Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Har sett noe på finn som jeg har lyst å kjøpe. Det koster 1200,- og 150,- for porto. Vedkommende sier at varen blir sendt når jeg har innbetalt penger på kontoen. Jeg synes det er så usikkert, jeg vet ikke. Hva tenker du? Anonymous poster hash: d2c70...d15
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Da viser du til Finn sin trygge betalingsløsning.. Ikke forskuddsbetal.. Da er det fort å bli lurt
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg hadde ikke gjort det. Jeg kan forhåndsbetale mindre beløp opp til 500 kroner, og det har gått bra hittil, men hadde ikke gjort det med større beløp enn det. Betalingsløsningen på Finn er nok en bedre idé. Anonymous poster hash: 28460...7cb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har solgt masse på finn og anbefaler finns betalingsgaranti. Ikke lurt å forskuddsbetale, spesielt ikke om det er penger du ikke kan tape Anonymous poster hash: 62a7c...76f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Skal jeg spørre vedkommende om vi kan bruke finn sin betalingsgaranti? Anonymous poster hash: d2c70...d15
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Skal jeg spørre vedkommende om vi kan bruke finn sin betalingsgaranti? Anonymous poster hash: d2c70...d15 Ja, det kan du gjøre. Og hvis selger sier nei, da tenker jeg at vedkommende har noe å skjule. Anonymous poster hash: 0013e...4da
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Skal jeg spørre vedkommende om vi kan bruke finn sin betalingsgaranti? Anonymous poster hash: d2c70...d15 Ja, det kan du gjøre. Og hvis selger sier nei, da tenker jeg at vedkommende har noe å skjule. Anonymous poster hash: 0013e...4da Enig i denne. Om de ikke vil bruke betalingsgarantien, som er en fordel både for deg og selger, mener jeg de har noe og skjule.. Eller veldig gamle og skjønner seg ikke på slikt
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Dette skrev vedkommende etter jeg spurte om vi kunne bruke betalingsgaranti : Hei, jeg har ikke brukt finn sin betalingsmåte men jeg kan jo prøvjeg er en seriøs selger og kommer ikke til og lure deg på noen måte det letteste er om du fører over på min konto jeg kan sende deg bilder av pakken og si ifra når den er sendt jeg jobber i helgen så om du ønsker fatet fort så kan jeg få pakket det i kveld også få min samboer til og send det i morgen allerede, er ikke så flink på dataen men om du absolutt vil bruk finn sin betalingsmåte får jeg ikke til og se på det før på søndag hva tror du ? Anonymous poster hash: d2c70...d15
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Da skriver du kort og forklarer hvordan finns betalingsmåte fungerer. Anonymous poster hash: a75ed...89d
Mamalarma Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 Dette skrev vedkommende etter jeg spurte om vi kunne bruke betalingsgaranti : Hei, jeg har ikke brukt finn sin betalingsmåte men jeg kan jo prøvjeg er en seriøs selger og kommer ikke til og lure deg på noen måte det letteste er om du fører over på min konto jeg kan sende deg bilder av pakken og si ifra når den er sendt jeg jobber i helgen så om du ønsker fatet fort så kan jeg få pakket det i kveld også få min samboer til og send det i morgen allerede, er ikke så flink på dataen men om du absolutt vil bruk finn sin betalingsmåte får jeg ikke til og se på det før på søndag hva tror du ? Anonymous poster hash: d2c70...d15 Da hadde jeg sendt tilbake at "takk for melding. Jeg kan fint vente til søndag slik at vi kan bruke finn sin betalingsmåte.". Jeg hadde ikke våget å stole på at vedkommende er seriøs.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 Dette skrev vedkommende etter jeg spurte om vi kunne bruke betalingsgaranti : Hei, jeg har ikke brukt finn sin betalingsmåte men jeg kan jo prøvjeg er en seriøs selger og kommer ikke til og lure deg på noen måte det letteste er om du fører over på min konto jeg kan sende deg bilder av pakken og si ifra når den er sendt jeg jobber i helgen så om du ønsker fatet fort så kan jeg få pakket det i kveld også få min samboer til og send det i morgen allerede, er ikke så flink på dataen men om du absolutt vil bruk finn sin betalingsmåte får jeg ikke til og se på det før på søndag hva tror du ?Anonymous poster hash: d2c70...d15 Da hadde jeg sendt tilbake at "takk for melding. Jeg kan fint vente til søndag slik at vi kan bruke finn sin betalingsmåte.". Jeg hadde ikke våget å stole på at vedkommende er seriøs. Takk, skrev noe ala det samme så får vi se nå. Anonymous poster hash: d2c70...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå