Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 De gir oss jo et valg på en måte... Så er det noen som sier knep når dere åpne døra? Anonymous poster hash: b426f...019
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Hva betyr egentlig knask og knep? Anonymous poster hash: 651dc...d7e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Ja, det er noen som ber om "knep". Mine pleier å ha med seg et lite instrument og spille noe skjærende falskt og høyt for dem som ber om knep (ca 10 sekunder). Anonymous poster hash: abee8...3a7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Vi øvde litt på det før vi gikk ut. Så knep ble et skummelt brøl, og fekting med sverd. Anonymous poster hash: b426f...019
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Syns flere foreldre burde terpe på reglene før barna går! Nå har det vært 7 barn her å ringt på selv om jeg har utelampen av. Itellegg så ringer de ikke bare en gang på,men gjerne 2-3 ganger! Åpnet jeg ikke etter første ring så gjør jeg det hvertfall ikke av at barnet ringer på to ganger til! Skikkelig irriterenes når jeg prøver å få barnet til å sove også ringer det på hele tiden! Anonymous poster hash: e3392...2b0
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Syns flere foreldre burde terpe på reglene før barna går! Nå har det vært 7 barn her å ringt på selv om jeg har utelampen av. Itellegg så ringer de ikke bare en gang på,men gjerne 2-3 ganger! Åpnet jeg ikke etter første ring så gjør jeg det hvertfall ikke av at barnet ringer på to ganger til! Skikkelig irriterenes når jeg prøver å få barnet til å sove også ringer det på hele tiden! Anonymous poster hash: e3392...2b0 Du kan jo ta noko av det på eiga kappe, greit nok at dei ikkje burde ringe på men du ville spart deg for mykje irritasjon ved å kople ut ringeklokka eller henge opp lapp om at du hadde sovande småbarn og behov for stillhet. Etter mi meining har du rett til å bli irritert, men du kunne unngått situasjonen. Endret 31. oktober 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Syns flere foreldre burde terpe på reglene før barna går! Nå har det vært 7 barn her å ringt på selv om jeg har utelampen av. Itellegg så ringer de ikke bare en gang på,men gjerne 2-3 ganger! Åpnet jeg ikke etter første ring så gjør jeg det hvertfall ikke av at barnet ringer på to ganger til! Skikkelig irriterenes når jeg prøver å få barnet til å sove også ringer det på hele tiden! Anonymous poster hash: e3392...2b0 Er du 80 år?? Det er en kveld i året. Skikkelig krise hvis ungen sovner akkurat på samme tid. Så sært gammel menneske du er Anonymous poster hash: c5c53...42c
Halloween Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Hei igjen. Denne regelen med utelyset er til å følges, selv om det er engang i året så bør dere som foreldre klare å si i fra slikt, eller snakker dere ikke med barna deres?
beibilykke Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er ikke tilhenger av halloween, men at folk velger å gjøre noe ut av det, respekterer jeg. Men da forventes det også at de respekterer at nær lyset er av ønsker vi ikke at noen ringer på. Her glemte jeg å slå av lyset.det ringte på kl 18. Da serverte vi pepperkaker som var noe vi hadde liggende. Slo så av lyset og ingen flere ringte på. Så slå jenta vår på lyset fordi hun syns at flere skulle få pepperkaker. Må jo le litt, fordi 1 sek etter lyset kom på ringte det på igjen. Hun fikk more seg med å se på de skumme trollene og heksene en liten stund, til hun selv ble lei av å gå til døren i ett sett!ingen har ringt på siden.Veldig fornøyd med at ungene her har fått beskjed om den regelen hvertfall ; ( Skjønner jo at jeg må storhandle godis til nyttårsbukkene kommer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå