Gå til innhold

Hvor mye godteri deler dere ut per barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt noen poser på Kiwi. Kjærligheter, drops o.l. Husker aldri fra år til år hvor mye det går med. 3 ting til hver, er det bra?

Anonymous poster hash: 570e3...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme.

Det er vårt første år i nytt nabolag så kjenner ingen og vet ikke om det vanlig at barna går knask eller knep her. Har laget en gresskarlykt så de kan se at de kan komme til oss om de vil :)

Tenkte kanskje å legge godteriet på et fat og si at de kan velge 2 eller 3 ting? (Regner med de velger 3 da)

Anonymous poster hash: 27d31...e4b
Skrevet

Jeg har laget til poser med 10-12 ting til hver... Men bor i et lite nabolag på landet, så det blir få unger på døra, og de har jo tilsvarende få dører å ringe på og få godteri fra. Så det blir nok ikke helt sammenlignbart med de fleste. ;)

Anonymous poster hash: a4903...e1a
Skrevet

Kommer an på str på godteriet tenker jeg. Tre ting om det er småtterier, to eller en om det er store ting(kjærlighet eller lignende). 

Anonymous poster hash: 6d6b4...dae
Skrevet

Her kan det fort komme opp mot 100 unger på døra, så da får de bare tilsvarende et par twist hver.

Anonymous poster hash: 36da8...516

Skrevet

Jeg gir en ting til hver. Bor i ett område med veldig mange rekkehus presset inn på ett lite sted, så det er mange barn på døra. Blir tomt hvert år ;)

Anonymous poster hash: e00cc...531
Skrevet

Her er det 100 unger på døra - to snop til hver. Jeg har forøvrig normalt sett litt Ann barnegruppene som kommer - de minste går bare til noen få hus og har de lite i bøtta har de fått litt mer osv men nå når alt skal pakkes inn er det en pakke til hver og ingen kan velge.

Anonymous poster hash: c0bbf...f68

Skrevet

Jeg lar de ta selv, så mye de vil.

Anonymous poster hash: 63c91...3ea

Skrevet

Pleier ungene å ha en bøtte/kurv på deling eller en hver?

Sitat:

"men nå når alt skal pakkes inn er det en pakke til hver og ingen kan velge."

Hva slags pakker er det du gir?

Anonymous poster hash: 27d31...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...