Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor vil de det da? Nå er det startet en underskriftskampanje. Vær så snill og signer, vær så snill å legg den ut på Facebook, spre budskapet. http://www.opprop.net/nei_vi_vil_ikke_ha_genmodifisert_mail_og_corn_syrup_i_norge Anonymous poster hash: d8f61...521
Gustav Klitt Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Dette er kunnskapsløst på så mange plan at jeg orker ikke å begynne en gang. Hvilket er synd, fordi slik resignasjon nok er en av hovedårsakene til det mer enn gryende skillet mellom folk som baserer sine livsvalg på empiri og den andre gruppen mennesker, som tror på julenissen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg forstår godt at folk resignerer. Det er mye å kjempe mot, men her har vi muligheten til å stoppe det før det kommer til Norge. ☺ Anonymous poster hash: d8f61...521
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Tragisk. Som så svært mye med denne regjeringen. Dessverre kan de i teorien sitte i enda 3 år. Anonymous poster hash: 0a7af...bc0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Perfekt med enda flere godnyheter fra FRP <3... De som stemte frp vet vel dessverre ikke hva genmodifisert mais er en gang, så det er jo kjempeflott... Anonymous poster hash: aa927...8d9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Perfekt med enda flere godnyheter fra FRP <3... De som stemte frp vet vel dessverre ikke hva genmodifisert mais er en gang, så det er jo kjempeflott... Anonymous poster hash: aa927...8d9 Hahaha...! Noen få av dem vet det nok, men ikke "folk flest" som Carl Ivar og Siv ynder å kalle velgerne sine. Anonymous poster hash: 0a7af...bc0
ms.Pond Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg må si jeg er imponert over hvor mye de går inn for å ødelegge, bevisst eller ubevisst. Nå vil de innføre gmo til Norge, og samtidig vil de kutte massivt i støtte til birøktere, vi som er et av de landene hvor det fortsatt finnes friske bier. Det er til og med snakk om at vi kan bli et eksportland som sender friske bier til områder hvor de er nesten utryddet (og en av hovedgrunnene til dette er nettopp - jepp - gmo plantasjer og gigantforbruk av roundup og lignende sprøytemidler). Går det an å vise en større finger til befolkningen og si "vi driter i framtiden deres, vi sitter med makta nå"?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Dette skal vi altså få inn i landet. Vi utvikler oss i feil retning. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/rotter-fikk-kreft-av-genmodifisert-mais/a/10069015/ Anonymous poster hash: d8f61...521
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg forstod hva du mener, Gustav Klimt. Men det spørs vel hvem som tror mest på julenissen her... Anonymous poster hash: 7e9dc...304
Gustav Klitt Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 http://www.nrk.no/ytring/de-store-gmo-forvirrerne-1.12029322
skjotta Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Selv ville jeg nok ikke Vært interessert i å kjøpe/spise genmodifisert mat, men trenger vi virkelig en regjering som passer på hva som står på middagsbordet? Kan ikke folk få velge selv?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Jeg er ingen bonde, jeg kan ingenting om den slags. Opplys meg, dere som vet. Er ikke økologisk landbruk et bra alternativ? Med tanke på å kunne begrense pløying og bruk av plantevernmidler. Anonymous poster hash: d8f61...521
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Det største problemet med genmodifiserte planter slik jeg ser det er at firmaene som eier patenter på disse etterhvert kan presse ut andre leverandører, slik vi har sett det bli gjort i USA. Der blir bønder som ikke binder seg til disse fiemaene truet og presset ut av produksjon. Og det er et stort problem. Anonymous poster hash: 8fd91...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå