Gå til innhold

Hvordan er deres forhold til svigers, og er dere fortsatt sammen med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kan ha noen sammenheng. At det oftere blir brudd hvis man har problemer med svigers?

Anonymous poster hash: 19f7c...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet er fint. Men så reagerer mannen på det samme som meg når det gjelder de, og det hjelper nok bra på at jeg ikke føler meg alene mot røkla om noe plager meg.

Anonymous poster hash: 2c7d3...2f1

Skrevet

Det er ikke veldig bra og jeg er ganske sikker på at dersom mannen og jeg en dag skilles så er de en stor del av årsaken. Det er mest fordi min mann ofte beskytter sin mor når hun er drittsekk mot meg og klager og kjefter når hun er drittsekk mot han.

Anonymous poster hash: d561a...326

Skrevet

Jeg elsker svigersene mine, har holdt sammen med mannen min i 8 år og har ingen planer om å forandre på det ;) Tror jeg hadde sørget mer for svigers enn mannen om det hadde blitt slutt mellom oss. Det hadde jo vært en grunn for at det ble slutt med mannen mens svigers ville jeg hatt samme forholdet til ;)

Anonymous poster hash: f0e09...2dc

Skrevet

Svigerforeldrene mine betyr masse for meg, på lik linje som med mine egne foreldre,de er helt super <3

Anonymous poster hash: 30c66...3a5

Skrevet

Godt forhold. Har vært sammen i 14 år og har planer om å fortsette med det :)

Anonymous poster hash: a6993...74e

Skrevet

Har et dårlig forhold til svigers. Men mannen er klar over årsaken, det er ikke jeg som er problemet, men de. Så har minimal kontakt, kun når vi må.

Vi har vært sammen siden -99, gift siden 2001 og har ingen planer om noen skilsmisse. Svigers skal jeg ikke ha daglig kontakt med, og siden min mann ikke ligner på de er det ikke noe problem.

Anonymous poster hash: 11e37...28b
Skrevet

Godt forhold til svigers, ikke sammen med mannen lenger (20 år) men godt forhold til ham også.

Anonymous poster hash: 252e9...8c8
Skrevet

Dårlig forhold til svigers, men det samme har mannen. 
Har ikke planer om å bytte han ut av den grunn :)

Anonymous poster hash: 65ea1...d50
Skrevet

Dårlig til svigermor, svært godt til svigerfar og hans nye kone. Dessverre er det motsatt med mannen, og jeg tror at hvis vi blir skilt en gang, er det på grunn av svigermor.

Anonymous poster hash: 6e92a...5ca

Skrevet

Jeg er veldig glad i svigerforeldrene mine.

De er nydelige mennesker ,begge to.

Hjelpsomme , hyggelige , stiller opp for barn og barnebarn,( de har 4 barn og 14 barnebarn).

Og ja, jeg er gift med min kjære ;)

Skrevet

Jeg har ett veldig godt forhold til svigers! Elsker de! har bedre forhold til de, enn med min egen familie.

Nå skal jeg og mannen skilles, og jeg er faktisk mer lei meg for å miste svigerforeldrene mine enn han. Heldigvis så blir de jo fortsatt i barnas liv.

Har skikkelig vondt og hjertesorg for å miste dem. :( Det blir fælt å ikke ha de i livet mitt mer.

Anonymous poster hash: 66906...986
Skrevet

Jeg gikk ifra eksen fordi svigersønn tok over alt og min eks så ikke problemer med det. Holdt ut i 7 år Før jeg ikke orket mer.

Nå er jeg sammen med en mann som ikke er redd for å si ifra. Og jeg har tidenes beste forhold til svigermor. ( svigerfar er dessverre død)

Hun og jeg kan prate sammen. Hun behandler alle pent. Og vi kan Være uenige men blir ikke krangel.

Anonymous poster hash: 4a8cb...0ae

Skrevet

Jeg hadde et dårlig forhold til de, alle årene jeg var sammen med sønnen deres. Vi var sammen i 10 år, og fikk 2 barn. Fikk et bedre forhold til de, da det ble slutt. Spesielt da han giftet seg veldig raskt med en de ikke likte. Og som styrer sønnen deres, og har gjort mye dritt mot hans barn.

Da ba de meg om unnskyldning. De hadde ment at jeg dominerte og styrte han. Men nå som de så hvordan den nye konen holdt på, forsto de, at jeg hadde aldri dominert eller styrt han.

Og de ville jo gjerne ha et forhold til sine barnebarn. Så vi har besøkt de flere ganger. De bor i Spania. Sønnen og konen har et dårlig forhold til de.

Anonymous poster hash: 2ebc0...e66
Skrevet

Jeg har fantastiske svigerforeldre. De stiller opp, er alltid der hvis vi trenger de, og forguder barnebarna sine. Kunne ikke bedt om bedre mennesker som besteforeldre til barna. 

De har også oppdratt sønnen sin godt, han har ben i nesen, står på egne bein og har sine egne meninger han ikke har noe problem med å stå for. 

Vi har vært sammen i 7 år, og har ingen planer om å ikke bli gamle sammen :) 

Anonymous poster hash: 841b4...0b3
Skrevet

Får jeg spørre dere som har så god kontakt med svigerforeldrene til ekser, hva synes deres nye partner om dette?

Anonymous poster hash: 4f698...fda
Skrevet

Jeg har et bedre forhold til barnets farmor enn barnefar, som er en eks.

Så her er det motsatt.

Anonymous poster hash: affd4...7fe

Skrevet

Jeg er heldig med svigers. Er verre med mannen min sine svigerforeldre;p

Skrevet

Liker ikke svigers.... jeg synes de er sære, og tror ikke det finnes en eneste sak vi er enige om! :P Eksempel: de er abortmotstandere, jeg er for sevvalgt. De hater homofile og ser det som sykdom, jeg har mange homofile venner og gjør ikke forskjell på noen pga legning. De er av typen som ligger inne i 2 uker hvis de hoster en gang, jeg drar ut å gjør det jeg skal nesten uansett form. The list goes on....

Anonymous poster hash: 03bd2...21a
Skrevet

Min svigermor og svigerinne er begge noen inni helsikkes onde hekser.

Jeg og mannen ER fremdeles sammen, til tross for iherdige forsøk på å splitte oss. Endte opp med at vi flyttet på andre siden av kloden for å slippe unna.

Anonymous poster hash: 9fd70...451

Skrevet

Svigerforeldrene mine er verdens koseligste, er glad i dem og de er glade i meg :)

Men ser dem veldig sjelden, de tar ikke så mye initiativ og det gjør ikke mannen heller, hehe. Men når vi først treffes er det superkos :)

Mannen og jeg har vært sammen i ti år, foreldrene hans i nærmere 35 år. De er såå søte, går hånd i hånd og har det kjempefint sammen, og sånn er vi også :)

Ingen i mannens familie er skilt eller gift på nytt. Alle tantene og onkelen har vært gift siden de var unge og har det kjempefint i forholdene sine. Så det er litt av en god familie rett og slett :)

Merker også på han at han har med seg de verdiene. Lojal og trofast, er der for resten av livet, mener ikke at gresset er grønnere på andre siden.

I min familie er det ganske annerledes, jeg er vokst opp med alenemor, og det er mye konflikter i hennes familie, mye drama. Siden jeg var liten drømte om kjernefamilien med en god og trygg mann, og heldige meg fikk det også :)

Så tror svigers i indirekte har mye å si da de oppdra han og har vært gode forbilde

Anonymous poster hash: 8fa69...0f0

Skrevet

Har ett supert forhold til både svigermor, svigerfar og svigersøster. De er snille og inkluderende og jeg føler meg ofte mer vel i deres selskap kontra min egen familie. Kan føle meg ekskludert hvis jeg er sammen med min egen familie, men aldri med svigers.  :)

Min samboers forhold til svigers er helt ok, kunne vært bedre. Han føler seg en del ganger inkludert av dem. De viser tydelig at de liker min søsters samboer langt bedre og roser han ofte opp i skyene når alle er til stede uten og rose min samboer. Hva synes dere om slik oppførsel?

Anonymous poster hash: e9017...f94
Skrevet

Har ett supert forhold til både svigermor, svigerfar og svigersøster. De er snille og inkluderende og jeg føler meg ofte mer vel i deres selskap kontra min egen familie. Kan føle meg ekskludert hvis jeg er sammen med min egen familie, men aldri med svigers.  :)

Min samboers forhold til svigers er helt ok, kunne vært bedre. Han føler seg en del ganger inkludert av dem. De viser tydelig at de liker min søsters samboer langt bedre og roser han ofte opp i skyene når alle er til stede uten og rose min samboer. Hva synes dere om slik oppførsel?

oi, skrev feil, skulle stå "Han føler seg en del ganger ekskludert av dem"

Skrevet

Forholdet til dem er bra, men jeg synes dem kan være litt to much innimellom.

Samboeren min er vant til dette, men det er ikke jeg.. Men han ser det litt fra min side, men kunne kanskje vært bedre?!

Anonymous poster hash: e3e1e...b51
Skrevet

Får jeg spørre dere som har så god kontakt med svigerforeldrene til ekser, hva synes deres nye partner om dette?

Anonymous poster hash: 4f698...fda

Det har da ikke nye partner noe med. Hadde det klødd ham hadde han ikke vært min partner. Det er plenty av mennesker i livet mitt som er tilknyttet mitt tidligere liv på en eller annen måte og det samme for hans del - hadde da aldri reagert på det noen av oss.

Anonymous poster hash: 252e9...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...