Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Sakte men sikkert har det kommet frem, hvor mye han liker slike ting.. Da 50 shades boken kom og jeg leste den, tok jeg et bar bilder fra noen sider og sendte han da han var på jobb.. Lite visste jeg om hvor mye han egentlig likte det. Da hadde vi vert samboere i ca hallår, det er snart to år siden.. Han begynte så forsiktig med å binne meg fast, ganske uskyldig egnetlig. Plutselig en dag vi hadde kranglet hadde han vert på sexshappa i byn og kjøpt inn div leketøy. Greia er vi har aldri snakket om dette, flere anledninger har jeg prøvd å spør hva han liker, hva som tenner han, hva jeg kan gjøre som får frem den ville han. Uten at jeg noen gang egentlig får noe svar. Jeg er igrunnen ikke av typen som tenner mest på å verken dominere eller bli dominert. Og skal jeg være med han på dette, må jeg ha oppvarming før vi begynner ellers kan det til tider bare være ubehagelig. Han er også veldig glad i analsex, noe jeg også gjerne er med på om jeg er litt forberedt på det. Men da han plumper frem med en heidundrande ståkuk, kjetting, halsband og pisk uten forvarsel så blir desverre for meg ikke fitta mi dassvåt på minutter. Da alt dette kommer mer og mer brått på og jeg i utgangspungtet ikke tenner så mye på det så har vi et problem. Jeg klarer ikke komme gjennom til han da jeg ønsker snakke om ting.. Samtidig ønsker jeg tilfredsstille mannen min 100%, noe jeg ikke føler at jeg får til. Flere anledninger sitter jeg på kondomeriet eller andre sider man kan kjøpe leketøy og klær, og aner ikke hva min egen mann egnetlig hadde likt. Gløden og selvtilliten er borte og jeg vet ikke om jeg lenger har gøds nok til å trappe opp i noe råsexy og ha selvtilliten i behold. Det hjelper jo ikke hvor sexy jeg har kledd meg hvis jeg står og er sjenert! Og dette ovenfor MIN MANN, vi har akkorat fått barn sammen, vi er forlova og skal kjøpe hus nå.. Jeg har faktisk snoka på pcen hans et par ganger for å prøve finne ut av ting, men det meste der er analsex og cougars. Og jeg er langt fra noe cougar hvertfall med mine 25år på bakken. Må nesten nevne at han er 6år eldre en meg også, og har (etter komentarer fra kamerater å forstp) tydligvis hatt et øye for eldre damer tidligere. Noen som har tips, råd eller erfaring som de vil dele med meg så tar jeg imot med stort TAKK! Anonymous poster hash: 6635b...89d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Skriv ett brev og gi det til han når du ikke skal være hjemme. Forklar at du trenger å vite hva han liker, hvorfor og hvordan. Skriv i brevet hvordan du ønsker ting, at du trenger oppvarming, at du ikke blir tent når ting blir "pang pang". Det virker som du liker mye av det din mann liker, men hvordan dette starter og hvor lite dere har snakket om dette sammen sier meg at ingen av dere tørr slippe dere helt løs og nyte dette. Jeg har ikke lest boken, men meg og min mann gjør nok mer enn hva som er i disse bøkene. Dette var noe vi snakket om mye når vi ble sammen og vi har hatt en lang vei for å finne ut hva vi liker sammen. For drømmer, fantasier kan være helt anderledes enn hva vi liker sammen. Noe jeg likte med andre kan være helt uaktuelt med min mann. Ting endrer seg, og vi må gro sammen. Og vil dere begge utforske slike ting sammen så er det viktig å snakke om det sammen og finne veien sammen. Så mitt råd er å skrive ett brev, så han må tenke skikkelig gjennom dette, så prate med deg eller skrive ett brev til deg om det er lettere for å få igang samtalen mellom dere. Anonymous poster hash: 13edc...cd7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Takk for svar! Ja jeg liker det i en ikke fullt så grov variant som han, men jeg er villig til å tøye og bøye på grensene min for hans del så lenge jeg er informert og ikke plutselig blir plassert i settingen. Det er jo tydelig at han er mer erfaren en meg på dette området. Jeg får sette meg ned å tenke nøye gjennom ting, synest det er vanskelig. Har aldri hatt ¨problemer¨ med sexlivet, verken i tidligere forhold eller som singel. hi Anonymous poster hash: 6635b...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå