Gå til innhold

Barn 18 mnd redd for å sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leggingen startet som normalt, vi hadde en hyggelig stund med lesing og synging, og da han holdt på å sovne begynte han plutselig å gråte hysterisk mens han sa/ropte "nei, nei, nei" og "borte, borte" Jeg prøvde å kose på han og prate beroligende, men da begynte han å veive med armene og kastet smokken bort, og uansett hva jeg prøvde ble det bare verre. Virket som han hadde vondt, men kunne også virke som han var redd. Etter totalt 2 timer (fra legging) gikk vi ut i stua. Nå er han sprudlende og veldig våken, og virker hverken redd eller som han har vondt. Kan det være sånn at han er redd for å sove?? Aldri opplevd dette før, ganske frustrerende situasjon! :(

Anonymous poster hash: 9c62a...441
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sovnet til slutt kl 23.00, var da så sliten at han sovnet nesten med en gang jeg la han ned i sengen. Resten av natten våknet han og gråt hysterisk, men det gikk greit å roe han. Noen tips til hvordan leggingen kan bli bedre i kveld? Hi

Anonymous poster hash: 9c62a...441
Skrevet

Kan du ligge ved siden av han på en madrass? Eventuelt sitte med han til han sovner?

Vanskelig å vite, men jeg ville ihvertfall tatt høyde for at han faktisk kan være redd for noe, og ikke bare avfeie det som testing av grenser (ikke at jeg tror du gjør det, jeg ville bare nevne det :) ).

Vi har hatt god erfaring med lydbok og spilledåser som lager litt lyd. Noen ganger roper hun når lyden er ferdig, og vil at vi skal sette på på nytt.

Anonymous poster hash: 9dcc1...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...