Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Ser i tråd etter tråd hvor hi av en eller annen grunn nevner at hun kjøper litt dyrere klær til barna sine så får hun nærmest unison pes fordi 'vi' kjøper klær som går an å leke i, 'våre' barn er ikke mammas utstillingsdukker osv. Jeg kjøper også en del klær som er litt dyrere enn HM og Cubus - nettopp fordi de er så myke og behagelige på. Klær fra Lilleba, nøstebarn, mini a ture, mini me, katvig, uccl, lille lam osv er jo laget av rene materialer og lagd for at de skal være gode for barn å. 'Jobbe' i. Hvorfor denne motviljen og kritikken mot litt dyrere klær? Anonymous poster hash: b7fd4...245
*Yuna* Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Ser for meg at mange tenker på stive jeans og pene skjorter når de hører dyre klær? Jeg vet ikke, opplever litt det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg kjøper og arver begge deler. Jeg velger komfortable klær til ungene. Ser ofte at folk snakker om kvalitet, at pga kvalitet kjøper de dyrere ting. Jeg ser ingen forskjell i komfort, når det gjelder pris. Jeg ser skjeldent forskjell i kvalitet, bortsett fra på jakker og sko. Anonymous poster hash: 4b352...589
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Komfort og pris henger ikke så veldig mye sammen. Kjøper etter kvalitet ifht bruk. Anonymous poster hash: 7ad7b...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå